حمله بر افسران حشدالشعبی در عراق

© AP Photoعراق
عراق - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو افسر حشد الشعبی در اثر انفجار بمب در شمال عراق کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک. نیروهای حشد الشعبی در عراق امروز پنجشنبه اعلام کردند که در پی انفجار در منطقه الصینیه در شمال بغداد دو سرباز حشدالشعبی کشته شدند.

ارتش عراق به همراه حشد الشعبی علیه داعش عملیات نظامی را آغاز کردند - اسپوتنیک افغانستان
ارتش عراق به همراه حشد الشعبی علیه داعش عملیات نظامی را آغاز کردند

در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر شده، آمده است: "در پی انفجار امروز محمد طعمه الشحمانی و حسنی فاضل المیایی از افسران اطلاعاتی لوای 35 کشته شدند."

وی افزود: "این دو شهید به ماموریت های اطلاعاتی برای کشف مواضع داعش (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) به منطقه الصينيه فرستاده شده بودند".

چندی قبل یکی از مقامات نظامی ارشد عراق در موصل گفته بود: نیروهای ما برخی تاکتیک‌های خود را تغییر داده و آماده حمله نهایی به تروریست‌های داعش در بخش قدیمی شهر شده‌اند و جبهه جدیدی را از طریق محله‌های شمالی از محله‌های مشیرفه، الهرمات و 17 تموز خواهند گشود تا بتوانند از طریق محله‌های الصحه، الثوره و الاصلاح الزراعی در غرب پیشروی کنند. نیروهای پولیس فدرال و واکنش سریع نیز در جنوب در نزدیک‌ترین نقطه جنگ با داعش در نزدیکی مسجد النوری مستقر شده‌اند.

این افسر گفت: عملیات در بخش قدیمی موصل به دلیل تلاش برای حفظ جان غیرنظامیان متوقف شد و ائتلاف ضد داعش و ارتش حملات دقیقی به مقرهای داعش انجام دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала