بولتون: ترامپ از شنیدن گزارش های منفی درباره روسیه سرباز می زد

© REUTERS / Carlos Barriaبولتون: ترامپ از شنیدن گزارش های منفی درباره روسیه سرباز می زد
بولتون: ترامپ از شنیدن گزارش های منفی درباره روسیه سرباز می زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور امنیت ملی پیشین امریکا گفته است، که رئیس‌جمهور این کشور دوستدار شنیدن گزارش‌های اطلاعاتی منفی درباره روسیه نبود. 

مشاور ترامپ: در صورت تایید گزارشات تبانی میان روسیه و طالبان اقدامات جدی صورت خواهد گرفت - اسپوتنیک افغانستان
مشاور ترامپ: در صورت تایید گزارشات "تبانی" میان روسیه و طالبان اقدامات جدی صورت خواهد گرفت

به گزارش اسپوتنیک، جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید گزارش‌های مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره امتناع دستگاه‌های اطلاعاتی از ارائه گزارش‌های منفی درباره روسیه به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا را تأیید کرده است. 

بولتون در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان در روز پنجشنبه گفته است، که او شخصاْ عصبانیت ترامپ به دلیل ارائه گزارش اطلاعاتی منفی درباره روسیه را تجربه کرده است. 

بولتون گفت: "فکر می‌کنم من به اندازه کافی از مطرح کردن مسائلی درباره روسیه که او دوست نداشت بشنود لطمه خورده‌ام".

سی‌ان‌ان نوشته جان بولتون با این اظهارات روایت سایر مقام‌های امریکایی را که گفته‌اند ترامپ تمایل چندانی به شنیدن چینن گزارش‌هایی نداشته تأیید کرده است. 

این شبکه خبری روز چهارشنبه از قول مقام‌های امریکایی که اشاره‌ای به نامشان نشده بود نوشت مقاومت ترامپ در برابر گزارش‌های ضد روسیه موجب شده بود تیم امنیتی او تصمیم بگیرند کمتر در این خصوص به او گزارش ارائه کنند. 

بولتون گفت: "همه به غیر از شخص رئیس‌جمهور از ماهیت کارکرد‌های روسیه خبر داشتند. همان‌طور که قابل انتظار است اتفاقات زیادی هم در این خصوص می‌افتاد و ما سعی می‌کردیم به رئیس‌جمهور اطلاع بدهیم و واکنش او را بدانیم".

مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ گفته است، که گام‌هایی که برای مقابله با «تهدیدهای روسیه» برداشته می‌شده معمولاْ غر و لندها و گلایه‌های ترامپ را به همراه داشته است.

یادآوری می کنیم، که پیش از این روزنامه های نیویورک تایمز و به دنبال آن واشنگتن پست روسیه را به پشتیبانی مالی جنگجویان طالبان برای کشتن سربازان امریکایی در افغانستان متهم کرده بودند، که روسیه به شدت این اتهام ها را رد کرد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала