هشدار کارشناس بیماریهای عفونی امریکا درباره گسترش ویروس کرونا در این کشور

© REUTERS / JONATHAN ERNSTهشدار کارشناس بیماریهای عفونی امریکا درباره گسترش ویروس کرونا در این کشور
هشدار کارشناس بیماریهای عفونی امریکا درباره گسترش ویروس کرونا در این کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی امریکا از گسترش بیماری ویروس کرونا در این کشور هشدار داد. 

بیدادگری کرونا در امریکا/ شناسایی بیش از 45 هزار بیمار کرونایی - اسپوتنیک افغانستان
بیدادگری کرونا در امریکا/ شناسایی بیش از 45 هزار بیمار کرونایی
به گزارش اسپوتنیک، دکتر آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی فدرال امریکا روز پنجشنبه، درباره آمار بالای دچار شدگان ویروس کرونا در امریکا هشدار داد.

فائوچی در حالی در این باره اعلام هشدار کرده است، که آمار دچار شدگان به ویروس کرونا برای نخستین بار در امریکا در جریان ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۵۰ هزار نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه خبری «دیلی نیوز»، دکتر فائوچی در مصاحبه‌ای با شبکه بی‌بی‌سی صبح روز پنجشنبه به وقت امریکا گفت، که چند روز گذشته برای امریکا ناخوشایندترین روز‌ها بوده است.

وی در این مصاحبه گفت: "آنچه که ما در چند روز گذشته مشاهده کرده‌ایم افزایش ناگهانی دچار شدگانی بوده که از بدترین [آمار] افزایش [دچار شدگانی] که ما دیده‌ایم فراتر است. این خبر خوبی نیست".  

دکتر فائوچی روز سه‌شنبه هفته روان در یکی از کمیته‌های سنا ضمن اعلام این مطلب که ویروس کرونا هنوز در امریکا زیر کنترل درنیامده، هشدار داد، که احتمالاً شمار آمار روزانه دچار شدگان به این ویروس در امریکا به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

بر پایه آمار و ارقام جدید دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۷۲۲ نفر دیگر در ایالات متحده امریکا، مجموع قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۱۲۸ هزار و ۴۴ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد، که در بازه زمانی مذکور، ۵۵ هزار و ۴۴ نفر دیگر از مردم امریکا به جمع دچار شدگان به بیماری «کووید-۱۹» افزوده شده‌اند تا شمار کل دچار شدگان به این ویروس ناشناخته در این کشور به دو میلیون و ۶۸۴ هزار و ۴۱۶ نفر برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала