توسعه همکاری نظامی روسیه با صربستان

© Sputnik / Kirill KallinikovВертолеты Ми-35
Вертолеты Ми-35 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه در جریان چهار سال هلیکوپترها، طیارات شکاری و همچنان دستگاه های دافع هوا را به کشور صربستان تحویل داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری شوگائف رئیس خدمات فدرالی در امور همکاری تخنیکی روسیه اظهار داشته است که روسیه در چهار سال اخیر، هلیکوپترهای می M -35 و میВ-5 17، طیارات شکاری میگ-29 و همچنان سیستم دافع هوا-پانسر-اس 1 را به صربستان تحویل داده است.  وی گفت:

هند چند جنگنده و هلیکوپتر به مرز با چین فرستاد - اسپوتنیک افغانستان
هند چند جنگنده و هلیکوپتر به مرز با چین فرستاد
 "از جمله قراردادهای تکمیل شده ، می توانم تحویل چندین هلیکوپتر Mi-17V-5 در سال گذشته را نام بگیریم که اولین بخش از آنها در سال 2016 به صربستان تحویل داده شد. در جون سال 2018 قرارداد برای تهیه هلیکوپترهای Mi-35M عقد شد که در پایان سال 2019 تمام تجهیزات تحویل صربستان گردید. باید افزود که دستگاه های دافع هوا Pantsir-C1 ZRPK در ابتدای سال 2020 به کشور دوست صربستان تحویل داده شده است.

بر علاوه تحویل تسلیحات هوائی، در سال 2019 ، افسران صربستان برای استعمال بهتر دستگاه دافع هوا پانسر و هلیکوپترهای Mi توسط متخصصین روسی آموزش گردیدند.

شوگائف رئیس خدمات فدرالی در امور همکاری تخنیکی روسیه گفت: "این یک امر ضروری است تا نظامیان بتوانند تسلیحات و تجهیزات محاربوی روسیه را موثرانه استعمال نمایند".

شوگائف یادآور شد: همین اکنون طیارات محاربوی MiG-29 صربستان کاملاً آماده دفاع هستند، شش پروند آنها از دیپوهای وزارت دفاع روسیه به صربستان تحویل گردیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала