سوء قصد به جان نخست وزیر کانادا

© AP Photo / Jens MeyerJustin Trudeau, Prime Minister of Canada speaks on the first day of the Munich Security Conference in Munich, Germany, Friday, Feb. 14, 2020.
Justin Trudeau, Prime Minister of Canada speaks on the first day of the Munich Security Conference in Munich, Germany, Friday, Feb. 14, 2020. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که فردی به محل سکونت جاستین ترودو حمله کرده و با یک سلاح قصد جان او را داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های کانادا گزارش دادند دوم جولای فردی با یک کامیون به دروازه محل سکونت جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، کوبیده و او را به مرگ تهدید کرده است.

بر اساس گزارش شبکه خبری « CTV » کانادا، این مرد سلاحی که در این کشور ممنوع است را به همراه داشته و می‌خواسته با آن ترودو را زخمی کند و یا بکشد. او با استفاده از کامیون خود موفق می‌شود دروازه خانه نخست وزیر کانادا را بکشند و وارد آن شود. گفته می‌شود این فرد پیش از ورود به خانه ترودو در باغ گل مجاور مخفی شده بوده است.

خانم نخست وزیر کانادا به ویروس کرونا مبتلا شد - اسپوتنیک افغانستان
خانم نخست وزیر کانادا به ویروس کرونا مبتلا شد

بنابر اعلام این شبکه، فرد خاطی که «کوری هورن» نام دارد و پیش‌تر سرباز در یکی از واحد های نظامی کانادا بوده است اندکی پس از این حادثه دستگیر شد.

هنوز انگیزه او از این اقدام اعلام نشده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده او یک سلاح M-14  و همچنین دو تفنگ به همراه داشته است.

بنا بر گزارش‌ها، نخست وزیر کانادا در زمان وقوع این حادثه در خانه خود حضور نداشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала