مردی 2 ماه پس از وفات خود به خانه بازگشت

© Fotolia / Marcin Sadlowskiمردی که 2 ماه پیش مرده بود به خانه بازگشت
مردی که 2 ماه پیش مرده بود به خانه بازگشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از ساکنان شهر چونگ کینگ در چین، دو ماه پس مراسم سوزاندن خاکسپاری خود، به خانه زنده برگشت.

به گزارش اسپوتنیک،به نقل از Daily Mailمردی به نام جیائو ساکن شهر چونگ کینگ چین دوماه پس از مراسم تدفین و فاتحه خود سالم و سر حال به خانه برگشت.

در ماه مارچ ، بستگان این مرد 43 ساله، که از یک بیماری روانی رنج می برد، به پلیس گزارش دادند که وی ناپدید شده است. در اوایل ماه آپریل، به آنها خبر داده شد که جیائی گمشده در بیمارستانی در شهر وان ژو در ولایت جیانگ پیدا شده است.

مرده ای بعد از دفن به خانه برگشت - اسپوتنیک افغانستان
مرده ای بعد از ختم مراسم دفن به خانه برگشت

روز بعد ، خانواده به بیمارستان آمدند، اما، پزشکان به آنها گفتند که بیمار دربخش مراقبت های ویژه بستری است و بعید است که بتواند زنده بماند، زیرا وی از بیماری توبرکلوز رنج می برد. کاکای جیائو سعی کرد او را شناسایی کند، اما نتوانست، زیرا چهره این مرد توسط یک ماسک اکسیژن پنهان شده بود.

خانواده تصمیم گرفتند او را به خانه منتقل كنند و 12 هزار یوان برای انتقال وی مصرف کردند. در هنگام بازگشت به خانه، این مرد درگذشت. خویشاوندان جسد را ندیدند ، زیرا بلافاصله طبق قوانینی که برای مبارزه با  بیماری همه گیر کروناویروس جدید ایجاد شده بود، جسد سوزانده شد. خانواده 140 هزار یوان دیگر را برای یک خاکسپاری باشکوه صرف کردند.

 اواخر ماه می بود که پلیس دوباره با کاکای جیائو تماس گرفت. یک افسر  درجیانگشی  چین، گزارش داده بود  که مردی بی خانمان که خود را جیائو صدا می کند در این شهر پیدا شده است. در 5 جولای ، این مرد با کمک پلیس ، به خانه بازگشت و سرانجام با خانواده خود مجدداً پیوست. به دلیل مشکلات روانی جیائو آدرس خانه خود را فراموش کرده و در نتیجه مفقود شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала