مکزیک چهارمین کشور جهان از دیدگاه قربانیان کرونا

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر مکزیک چهارمین کشور جهان از دیدگاه قربانیان کرونا
مکزیک چهارمین کشور جهان از دیدگاه قربانیان کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار قربانیان کرونا در مکزیک از مرز 35 هزار نفر فراتر رفت و این کشور اکنون با بیشترین قربانیان در رتبه چهارم جهان قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، COVID-19 در مکزیک یکه‌ تازی می‌کند و این کشور با پشت سر گذاشتن ایتالیا، در رتبه چهارم جهانی به لحاظ شمار قربانیان قرار گرفت.

به این ترتیب، مکزیک به لحاظ شمار قربانیان COVID-19 از ایتالیا با 34 هزار و 956 قربانی پیشی گرفت و در رتبه چهارم جهانی بعد از آمریکا، برزیل و انگلیس ایستاد.

شمار مبتلایان به کرونا در مکزیک هم 299 هزار و 750 نفر گزارش شده است.

19 نفر دیگر در ترکیه قربانی کرونا شدند - اسپوتنیک افغانستان
19 قربانی جدید ویروس کرونا در ترکیه

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک روز یکشنبه گفت همه گیر بیماری در کشور اگرچه در 9 ایالت رو به افزایش بود اما آمار نشان می‌دهد که شمار مبتلایان در کشور رو به کاهش بوده و در مقابل اقتصاد نیز در حال بهبود است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا به 2 میلیون و 907 هزار و 654 نفر رسیده و قربانیان این ویروس در اروپا نیز به 203 هزار و 285 نفر افزایش یافته است.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 12 میلیون و 946 هزار و 731 نفر و قربانیان به 569 هزار و 377 نفر رسیده است. همچنین 7 میلیون و 544 هزار و 30 مبتلا به ویروس کرونا در سطح جهان نیز بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала