دادستان‌های کوریای جنوبی در مورد اقدام خواهر رهبر کوریای شمالی تحقیقات می‌کنند

© AP Photo / Felipe Danaدادستان‌های کوریای جنوبی در مورد اقدام خواهر رهبر کوریای شمالی تحقیقات می‌کنند
دادستان‌های کوریای جنوبی در مورد اقدام خواهر رهبر کوریای شمالی تحقیقات می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از آنکه دفتر روابط دو کوریا در کوریای شمالی منفجر شد، دادستان‌های کوریای جنوبی علیه خواهر رهبر کوریای شمالی تحقیقات را آغاز کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یونهاپ، دادستان‌های کوریای جنوبی درنظر دارند که تحقیقات قضایی را درباره کیم یو جونگ خواهر رهبر کوریای شمالی در موضوع انفجار دفتر روابط دو کوریا آغاز کنند.

کوریای شمالی دفتر ارتباط بین دو کوریا را منفجر کرد - اسپوتنیک افغانستان
کوریای شمالی دفتر ارتباط بین دو کوریا را منفجر کرد

دادستان های سئول شکایتی را علیه خواهر رهبر کوریای شمالی و پاک جونگ چون رئیس ستاد کل ارتش کوریای شمالی از سوی یک وکیل مستقر در سئول دریافت کردند و در پی آن تحقیقاتی را آغاز کرده اند.
خواست وکیل که شکایت را مطرح کرده است، جلب کردن توجه عمومی به وخیم تر شدن روابط سئول و پیونگ‌یانگ بوده است، وی گفت: "دستگیری خواهر رهبر کوریای شمالی و تحقیقات از وی کار مشکلی است. اما ما تحقیق می‌کنیم و ما باید 25 میلیون نفوس کوریای شمالی را از تصویر نادرست خانواده حاکم آنها و همچنین قانون دموکراسی آزاد خود آگاه سازیم."
گفتنیست که کوریای شمالی چندی پیش ساختمان دفتر ارتباط بین دو کوریا مستقر در شهر مرزی کائسونگ در خاک کوریای شمالی را منفجر کرد. این خبر که در ابتدا از سوی خبرگزاری یونهاپ کوریای جنوبی با استناد به اطلاعات یک منبع نظامی اعلام شد، به تایید وزارت اتحاد این کشور نیز رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала