واشنگتن به مرکز مواد مخدر مبدل خواهد شد

© Depositphotos.com / Eskymaksسمارق های توهم زا
سمارق های توهم زا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیشبینی گردیده است که "سمارق های توهم زا" می تواند واشنگتن را به مرکز جهانی مواد مخدر مبدل نماید.

به گزارش اسپوتنیک، نیویارک پست می نویسد که اندی هریس نماینده حزب جمهوریخواه ایالات متحده در جریان بحث "سمارق های توهم زا" در کنگره پیش بینی کرد که ممکن در آینده نزدیک واشنگتن به مرکز جهانی مواد مخدر مبدل شود.

ماری جوانا - اسپوتنیک افغانستان
کشف مواد مخدر در پایگاه قوای هوائی امریکا

این سیاستمدار گفت: "مطمئناً - امیدوارم - ما نمی خواهیم  که ما را به مثابه مرکز جهانی مواد مخدر بشناسند". او همچنین اصلاحیه ای را پیشنهاد کرد که استفاده از روانگردان طبیعی در واشنگتن را بدون توصیه دکتر و همچنین رانندگی تحت تأثیر مواد مخدر ممنوع می کند. اعضای حزب از پیشنهاد هریس حمایت کردند.

دموکرات ها نیز به نوبه خود با اظهارات سیاستمدار مخالفت کردند. مایک کوئیگلی گفت: "اگر ساکنان حوزه ها بخواهند سمارق را در اولویت پایین قرار دهند و منابع محدود اجرای قانون روی سایر موضوعات متمرکز کنند ، این امر حق آنهاست."

سرانجام هریس اصلاحیه خود را پس گرفت، و اظهار داشت اگر ساكنین حوزه کلمبیا از ابتکار عمل تأیید كنند، می توان بعداً مورد بررسی قرار گرفت. با این حال، وی خاطرنشان کرد که مبارزه با روانگردان هنوز به پایان نرسیده است.

در سال 2019، ابتکار عمل جبران مواد مخدر در دنور، کلرادو حمایت شد. پس از آن شهرهای اوکلند ، برکلی و سانتا کروز در کالیفرنیا نیز از این ابتکار حمایت نمودند. قبل از قانونی شدن رسمی آن، اقدام مشابهی در مورد ماری جوانا نیز اتخاذ شده بود.

پیش از این گزارش شده بود که هواداران معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده جو بایدن و سناتور ورمونت برنی سندرز درباره ماری جوانا بحث کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала