واکنش ناتو به احضارات ناگهانی نیروهای مسلح روسیه

© Sputnik / Vladimir Astapkovichواکنش ناتو به احضارات ناگهانی نیروهای مسلح روسیه
واکنش ناتو به احضارات ناگهانی نیروهای مسلح روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده رسمی ناتو کنترل ناگهانی سطح محاربوی نیروهای مسلح روسیه را محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، "وانا لونگسیکو نماینده رسمی ناتو در توئتر خود نوشته است که از زمان جنگ سرد تا کنون، به اساس اسناد سازمان امنیت و همکاری اروپا، روسیه هیچگاه تطبیقات نظامی خود را برای نظارت حتمی از شفاف بودن مانور های نظامی باز ننموده است».

​وی افزود که متحدین ناتو کاملاً این مقررات را کاملا رعایت می نماید.

قابل یادآوری است که سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه از آغاز کنترل آمادگی محاربوی نیروهای مسلح روسیه به اساس دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خبر داد.

باید افزود که در قوای هوایی-فضایی توجه ویژه ای به آموزش پرسونل نیروهای مدافعه هوایی مبذول می دارند و کادرهای آخرین دوره های اکادمی نظامی دفاع هوایی سالانه تحت آموزش عملی در قطعات رزمی قرار می گیرند. در سال 2019، خدمه دفاع راکتی مدافعه د هوایی که از کادرهای کارآموزی تشکیل شده بود ، تیراندازی زنده را به مثابه بخشی از تمرینات قوماندانی و کارکنان نیروهای هوایی انجام دادند و در سطح آموزشهای ویژه را عملاً بالا بردند.

​بر اساس گزارش رسانه های روسی، برای تحقق عملی نظریه دفاع هوایی – فضایی فدراسیون روسیه که توسط ولادیمیر پوتین در سال 2020 مطرح شد، نیروهای مدافعه هوایی همکاری بین واحدها را تقویت می کند، در تعدادی از برنامه های آموزش رزمی، از جمله در رزمایش های استراتژیک "قفقاز-2020" شرکت خواهند کرد و نتایج جدیدی را در مورد تحقیقات تاکتیکی در" مقابله با راکت های کروز و گروه های طیارات کوچک بی پیلوت که در ارتفاع کم و سرعت کم پرواز می کنند "به ارمغان خواهد آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала