قتل فجیع میلیونر آمریکایی توسط دستیارش

© Depositphotos.com / stevanovicigorقتل فجیع میلیونر آمریکایی توسط دستیارش
قتل فجیع میلیونر آمریکایی توسط دستیارش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جسد فهیم صالح میلیونر آمریکایی در نیویورک در حالی پیدا شده بود که سر و دست و پاهایش را قطع کرده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از New York Daily News دستیار اجرایی یک کارآفرین عرصه فن‌آوری که جسد وی در آپارتمانش در حالی پیدا شد که سر و اندامش را قطع کرده بودند، به اتهام قتل دستگیر شده است.

جسد فهیم صالح کارآفرین عرصه فن‌آوری روز سه‌شنبه در آپارتمان لوکس او در لوور ایست سایدِ، منهتن در شهر نیویورک توسط یکی از اقوامش پیدا شد. 

اداره پلیس نیویورک روز جمعه تایرس هاسپیل، دستیار اجرایی سابق مقتول، را دستگیر کرد و به او اتهام رسمی قتل درجه دو وارد کرد. 

هاسپیل را پلیس در یک آپارتمان لوکس دیگر در این محل دستگیر کردند.

هاسپیل 21 ساله در روز دوشنبه با استفاده از یک دستگاه شوک برقی صالح 33 ساله را هنگام خروج از آسانسوری "لیفت"  که مستقیما به آپارتمان خودش راه دارد از پا انداخت. او سپس چندین بار با ضربات چاقو به گردن و بدن او حمله کرد.

روز بعد قاتل به صحنه بازگشت و سر، دست‌ها و پاهای صالح را با اره برقی قطع کرد. این اره در حالی در اتاق نشیمن آپارتمان صالح در طبقه هفتم پیدا شد که هنوز در برق وصل  بود. نزدیک آن خریطه پلاستیک‌هایی بودند که قطعات جسد در آن‌ها قرار داده شده بود. 

به نظر می‌رسد که تایرس هاسپیل مسئول امور مالی و شخصی فهیم صالح بوده است. 

گفته می‌شود که انگیزه این قتل میزان چشمگیری از پول (نزدیک 100 هزار دالر) بوده باشد که هاسپیل به رئیسش قرضدار بوده است.

فهیم صالح مدیر عامل شرکت گوکادا بود که نرم‌افزاری برای اشتراک موتر سایکل در لاگوس نیجریه است. او در ضمن از بنیانگذاران شرکت «ادونچر کاپیتال» بود. صالح و همکارانش شرکتی به نام «پاتائو» در زمینه حمل و نقل شهری در نپال و بنگلاش بنیان گذاشتند. او پیش از این مدیر عامل شرکت «کیک‌بک اپز» بود که شامل چندین نرم‌افزار ویژه شوخی‌های تلفنی می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала