امریکا به دنبال درگیری بین روسیه و چین است

© Sputnik / Ramil Sitdikovزخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه
زخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه: امریکا با اقدامات تحریک آمیز به دنبال ایجاد درگیری بین روسیه و چین است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز جمعه در نشست مشورتی بین دو وزارت در مورد پرابلم رسانه ی در سطح نمایندگان رسمی  وزارت های خارجه گفت، روسیه و چین به هدف اصلی اقدامات تحریک آمیز ایالات متحده در فضای رسانه ای تبدیل شده اند.

قمر مصنوعی - اسپوتنیک افغانستان
امریکا، روسیه را متهم به آزمایش تسلیحات ضد اقمار مصنوعی کرد

وی در جریان کنفرانس مطبوعاتی در مورد مشکلات اطلاعاتی در سطح نمایندگان رسمی دستگاه های دیپلماسی روسیه و چین گفت: "با توجه به اینکه روسیه و چین تبدیل به هدف اصلی و هدف جنگ اطلاعاتی شده اند، بهبود تعامل در حوزه رسانه، در درجه اول از طریق سرویس های ما و ارتباطات بین رسانه ها از هر زمان دیگر مهم تر است."
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصریح کرد: "چنین به نظر می رسد که آنها در اظهارات خود مرزها را رد کرده اند. این ادبیات نه تنها تهاجمی است و اقداماتی تهاجمی به دنبال دارد، بلکه اکنون اینها تلاش های تحریک آمیز برای ایجاد درگیری در حوزه عمومی روسیه و چین است. این را می توانم اطمینان دهم که آنها موفق نخواهند شد."
زاخارووا در ادامه تاکید کرد، تقویت شراکت برابر و تعاملات استراتیژیکی با چین از اولویت های سیاست خارجی روسیه است. این خط مشی ماهیتی پایدار و طویل مدت دارد و در راستای توسعه دو کشور انجام می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала