دبیرکل جنبش فتح به‌ ضرب گلوله کشته شد

© AP Photo / Adel Hanaدبیرکل جنبش فتح به‌ ضرب گلوله کشته شد
دبیرکل جنبش فتح به‌ ضرب گلوله کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانههای فلسطینی از کشته شدن عمادالدین دویکات دبیرکل جنبش فتح در منطقه «بلاطه البلد» واقع در شرق نابلس کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صفا، «عمادالدین دویکات» دبیرکل جنبش فتح در منطقه «بلاطه البلد» در شرق نابلس کرانه باختری در نتیجه تیراندازی در یک درگیری با دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان کشته شد.

این درگیری زمانی رخ داد که دستگاه‌های امنیتی برای بستن یکی از مغازه‌ها در منطقه یاد شده در راستای اقدامات لازم برای مقابله با کرونا وارد عمل شدند و از گلوله جنگی و گاز اشک‌آور نیز در این بین استفاده کردند.

در ادامه این گزارش آمده، علیرغم هماهنگی میان جنبش فتح و مسوولین برای بازگشایی مغازه‌ها به مدت دو ساعت، دستگاه‌های امنیتی تلاش کردند مغازه مذکور را ببندند و صاحب آن را بازداشت کنند. در این میان دویکات برای میانجی‌گری و عدم بازداشت صاحب مغازه وارد عمل می‌شود اما طی تیراندازی زخمی می‌شود و پس از انتقال به شفاخانه جان خود را از دست می‌دهد.

در پی اعلام فوت دویکات، اوضاع منطقه یاد شده متشنج شده و صدها جوان فلسطینی تظاهراتی در خیابان «القدس» به راه انداختند و تایرهای موترها را آتش زدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала