آمار کرونا در بزرگترین کشور جهان اسلام رکورد زد

© AP Photo / Achmad Ibrahimشمار مبتلایان به کرونا در بزرگترین کشور جهان اسلام رکورد زد
شمار مبتلایان به کرونا در بزرگترین کشور جهان اسلام رکورد زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اندونزی با افزایش 1525 موردی در شبانه‌روز گذشته از 100 هزار تن گذشت.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس داده های وزارت بهداشت اندونزی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با افزایش 1525 موردی در شبانه روز گذشته به 100 هزار و303 تن رسید.

همچنین با فوت 57 تن دیگر بر اثر کرونا در این کشور، تعداد قربانیان این ویروس به چهار هزار و 838 نفر افزایش یافته است. تاکنون 58 هزار و 173 بیمار کرونایی در اندونزی بهبود یافته‌اند.

شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان از 16 میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان از 16 میلیون نفر گذشت

جاکارتا پایتخت و ایالت‌های جاوه شرقی، بالی و چه دارای بیشترین شمار بیماران کرونایی در اندونزی هستند.

پس از آغاز عادی سازی شرایط در اندونزی و رفع محدودیت‌های کرونایی، شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس افزایش چشمگیری داشته است.

بر اساس آخرین آمار ها تاکنون 16 میلیون و 442 هزار و 64 نفر در سراسر جهان به بیماری COVID-19 ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد 652 هزار و 318 نفر جان باخته و 10 میلیون و 52 هزار و 502 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

آمریکا با 4 میلیون و 371 هزار و 839 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور ‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو، شیلی، اسپانیا و انگلیس قرار گرفته‌اند.

بر اساس آخرین داده های وبسایت مرجع «ورلد او متر»، اندونزی در زمینه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه بیست و چهارم جهان و از نظر آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس کشنده نیز در رتبه بیست و سوم قرار دارد.

.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала