رسانه: آریزونا به‌خاطر کند شدن آیفون‌های قدیمی تحقیقات را آغاز کرد

© Depositphotos.com / Pkprojectرسانه: آریزونا به‌خاطر کند شدن آیفون‎های قدیمی تحقیقات را آغاز کرد
رسانه: آریزونا به‌خاطر کند شدن آیفون‎های قدیمی تحقیقات را آغاز کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسنادی که در دسترس رویترز قرار گرفته است نشان می‌دهد که ایالت آریزونا امریکا در حال بررسی شرکت اپل است.

به گزارش اسپوتنیک، رویترز می‌گوید که ایالت آریزونا امریکا در حال بررسی شرکت اپل است تا دریابد که آیا کند شدن سرعت آیفون‌های قدیمی این شرکت قوانین تجارت غيرمنصفانه را نقض می‌کند یا خیر.

آیفون 13 نازک‌ترین آیفون تولید شده توسط اپل خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
آیفون 13 نازک‌ترین آیفون تولید شده توسط اپل خواهد بود

این خبرگزاری می‌گوید که این تحقیقاتی است که حداقل از ماه اکتوبر سال 2018 تاکنون ادامه دارد که در آن چندین ایالت نقش دارند. محققان از شرکت اپل داده‌های را در مورد «خاموش شدن غیرمنتظره» گوشی‌های هوشمند و کاهش سرعت کار آنها، درخواست کرده اند.

در اوایل سال جاری، اپل موافقت کرد تا 500 میلیون دالر برای تسویه دادخواست در مورد کند شدن سرعت آیفون‌های قدیمی بپردازد. شماری از کاربران آیفون به رویترز می‌گویند که عملکرد گوشی‌های هوشمند آنها از زمان بروزرسانی نرم افزار اپل کاهش یافته است.

آنها خاطرنشان کردند که این امر گمراه کننده است و آنها احساس کردند که تلفون های مورد استفاده «نزدیک به پایان چرخه عمر آنها» شده است. اپل به نوبه خود، کند شدن مدل های قدیمی را به عواملی مانند دمای هوا مرتبط ارتباط داده است.

شرکت اپل در سال 1976 میلادی تاسیس شد، این غول امریکایی کمپیوتر‌ و تبلت، دستگاه‌های پخش صوتی، تلفون، ساعت هوشمند و نرم افزار تولید می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала