جان باختن نزدیک به ۱۵۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در امریکا

© REUTERS / Jason Redmondجان باختن نزدیک به ۱۵۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در امریکا
جان باختن نزدیک به ۱۵۰۰ بیمار کرونایی در یک شبانه روز در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 شمار جان باختگان بیماران کرونایی در امریکا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۴۵۳ نفری که از ۲۷ می بی پیشینه بوده، به ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ رسید.

شناسایی ۶۸ هزار بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی ۶۸ هزار بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، شمار قربانیان ویرس کرونا در امریکا در شبانه‌روز گذشته دست‌کم هزار و ۴۵۳ مورد افزایش یافت، که از ۲۷ می بی پیشینه بوده است. 

بر پایه این گزارش، شمار کل جان باختگان این کشور که در جایگاه نخست کشورهای درگیر با این بیماری به لحاظ شمار دچار شدگان و قربانی قرار دارد، به ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

به شمار دچار شدگان این کشور هم دست‌کم ۶۶ هزار و ۹۸۶ مورد جدید اضافه شد تا شمار کل دچار شدگان به ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر برسد. این در حالی است که هنوز شماری از دولت‌های محلی آمار مربوط به ایالت خود را ارائه نداده‌اند.

در ماه جولای به شمار دچار شدگان در امریکا، یک میلیون و ۸۷ هزار نفر (۶۹ درصد) اضافه شد و به تعداد تلفات ۲۵ هزار و ۷۷۰ مورد (۲۰ درصد) افزود شد. در ماه پیش آن (جون) ۸۳۵ هزار مورد به تعداد مبتلایان و ۲۲ هزار و ۳۲۲ مورد به تعداد تلفات افزوده شده بود.

در همین حال سازمان «سی‌دی‌سی» مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا، چندی پیش اعلام کرد نتایج تست پادتن ویروس کرونا در حد فاصل اواخر ماه مارچ تا اوایل ماه می نشان می‌دهد، شمار دچار شدگان این ویروس در امریکا شاید ۱۰ برابر آمارهای رسمی باشد.

یادآوری می کنیم، که بر پایه آمار پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، تاکنون در سراسر جهان ۱۷ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۸۳۶ نفر به این ویروس کشنده دچار شده‌اند که از این میان ۶۸۳ هزار و ۲۱۶ نفر جان باخته و ۱۱ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۱۱۴ نفر بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала