از ویتامین‌های مورد نیاز به بیماران بهبودیافته کرونا، نام برده شد

© Depositphotos.com / Puhhhaاز ویتامین‌های مورد نیاز به بیماران بهبودیافته کرونا، نام برده شد
از ویتامین‌های مورد نیاز به بیماران بهبودیافته کرونا، نام برده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک متخصص قلب به تشریح استفاده از ویتامین‌های که سیستم ایمنی بدن به خصوص بهبودیافتگان کرونا را تقویت می‌کند، پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، تاتیانا ریبکا، کاندیدای علوم طبی و متخصص قلب و عروق در یک مصاحبه‌ای که با روسیسکایا گازتا داشت، درباره ویتامین‌های مورد نیاز به بهبودیافتگان کرونا سخن زد.

این داکتر تاکید کرد که در صورت علائم مشکوک به سرماخوردگی و یا عفونت ویروس کرونا، نباید روش «فال قهوه» را پیش بگیرید، اما برای حفظ سلامتی خود و عزیزان لازم است به موقع با داکتر مشورت کنید. و باید توصیه های داکتران را دنبال کنید.

Волонтер Красного Креста проверяет температуру у посетительницы перед входом на рынок в Чистернино - اسپوتنیک افغانستان
چه کسانی مصونیت بیشتر در برابر کرونا دارند؟

خانم ریبکا می‌گوید: اکنون روش‌های درمانی خوب جواب داده است. در بسیار از موارد درمان خانگی کافی است، به‌طور مثال انزوا خانگی. ما در صدها مورد مشاهده کرده‌ایم فردی که به اندازه کافی درمان شود، خطر طولانی مدت کرونا در این فرد حداقل است.

علاوه بر این، اگر ضعف پس از بهبودی از کرونا در افراد ادامه می‌یابد، داکتر توصیه می‌کند که افراد باید ویتامین D و ویتامین‌های گروه B را مصرف کنند. این داکتر همچنان می‌گوید که بهبودیافتگان رژیم کا و استراحت را رعایت کنند و بیشتر پیاده روی نمایند.

در تاریخ 31 دسمبر سال 2019 ، مقامات چینی به سازمان جهانی صحت از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-19 نامگذاری شد.

در تاریخ 11 ماه مارچ سال روان، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 17.3 میلیون نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند و همچنان کرونا جان حدود 675 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала