"از برکت کرونا"، دو خواهر پس از نیم قرن همدیگر را پیدا کردند

© Fotolia / Evgeniy Kalinovskiy"از برکت کرونا"، دو خواهر پس از نیم قرن همدیگر را پیدا کردند
از برکت کرونا، دو خواهر پس از نیم قرن همدیگر را پیدا کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو خواهری که بیش از ۵۰ سال همدیگر را ندیده بودند، در ایالت نبراسکای امریکا دوباره یکجا شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از UPI، دوریس کریپن ۷۳ ساله در ماه می بیمار شد. وی فکر می‌کرد که دچار یک گریپ معمولی شده است، اما بدنش آنقدر ضعیف شد که وی افتاد و دستش را شکست. بالاخره معلوم شد که این زن به کووید ۱۹ مبتلا شده است. او برای تداوی نزدیک به ۳۰ روز در شفاخانه بستری شد.

پس از آنکه از شفاخانه مرخص شد، وی به مرکز توانبخشی در شهر فریمونت مراجعه کرد. معلوم شد که در آنجا بیش از ۲۰ سال خواهر ۵۳ ساله اش، بیف بورو کار می‌کند. به مجردی که بورو نام کریپن را در لست بیماران دید، فهمید که او خواهرش است.

بورو می‌گوید: "باور کردنش برای ناممکن بود. من فکر کردم: «خدای من، فکر می‌کنم این خواهرم است».

چنانکه حس شنوایی کریپن ضعیف است، بورو نام پدر شان را در تخته نوشت و کریپن تایید کرد که دختر وی است.

کریپن که سال‌های زیادی در تلاش پیداکردن خواهرش بود، می‌گوید: "این لطف خداوند است که من را به اینجا (مرکز توانبخشی) فرستادند، بخاطریکه اگر من را اینجا نمی‌فرستادند، من او را پیدا نمی‌کردم".

این دو خواهر که بیش از نیم قرن همدیگر را ندیده بودند، پدر مشترک و مادرهای مختلف داشتند. کریپن را مادر خودش بزرگ کرده اما بورو را زمانی که او شش ماهه بود، به خانواده دیگری فرزندی دادند. گفته می‌شود که این دو خواهر، برادران و خواهران دیگر نیز دارند و بورو توانسته است اکثریت آنها را پیدا کند. حالا همه آنها می‌توانند با هم یکجا شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала