یورش قبایل عربی به مقر«قسد» در دیرالزور سوریه + ویدیو

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر یورش قبایل عربی به مقر"قسد" در دیرالزور سوریه + ویدیو
یورش قبایل عربی به مقرقسد در دیرالزور سوریه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدها تن از مردمان عشایر عربی در حومه شرقی دیر الزور سوریه به مقرهای نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) که تحت حمایت آمریکا است، یورش برده و افراد مسلح حاضر در این مقرها را به اسارت گرفتند.

خبرنگار اسپوتنیک در حسکه گزارش داد که صدها تن از مردمان عشایر عربی در شهرها و مناطق و روستاهای حومه شرقی دیر الزور صبح امروز تظاهرات اعتراض آمیزی را علیه افراد مسلح قسد برگزار کرده و به مقرهای این گروه یورش بردند.

این تظاهرات برای روشن شدن عاملان ترور شیوخ و سرشناسان عشایر عربی در این منطقه برگزار شد.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که تظاهرکنندگان به مقرهای قسد در دو منطقه الحوایج و ذیبان با سلاح‌های سبک و نارنجک یورش برده و تعدادی از افراد مسلح قسد را که مورد حمایت آمریکا است، به اسارت گرفتند.

منابع محلی در روستای الحوایج در دیر الزور سوریه اعلام کردند که شش تن در پی تیراندازی به تظاهرکنندگان در این منطقه زخمی شدند.

نیروهای سوریه دموکراتیک به سمت تظاهرکنندگانی که در مخالفت با نیروهای قسد به خیابان‌ها آمده بودند، تیراندازی کردند.

تظاهرکنندگان خواهان روشن شدن حقیقت کشته شدن یکی از شیوخ قبیله العکیدات بودند که در پی تیراندازی افراد ناشناس به موتر وی در روز گذشته در نزدیکی روستای الحوایج کشته شد.

در پی اقدامات شبه نظامیان سوریه دموکراتیک، اعتراضات به صورت چشم‌گیری در روستاها و مناطق مجاور با شهر الشحیل، ذیبان و الحوایج در حال افزایش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала