خوشحالی رهبر یک حزب اسرائیلی از انفجار بندر بیروت

© REUTERS / Instagram / Michel.Abboudخوشحالی رهبر یک حزب اسرائیلی از انفجار بندر بیروت
خوشحالی رهبر یک حزب اسرائیلی از انفجار بندر بیروت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر حزب راست‌گرای اسرائیلی "هویت" از انفجار روز گذشته در بندر بیروت که به شهادت و زخمی شدن صدها نفر انجامید، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، موشه فیگلین، رهبر حزب راست‌گرای اسرائیلی "هویت" در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشته کرده است: برای گرامیداشت روز عشق، شاهد آتش‌بازی خیره کننده‌ای در بندر بیروت بودیم.

واکنش مقامات لبنانی به شایعات دست‌داشتن اسرائيل در انفجار بیروت - اسپوتنیک افغانستان
واکنش مقامات لبنانی به شایعات دست‌داشتن اسرائيل در انفجار بیروت

گفتنی است که عصر روز گذشته (۴ اگست)  انفجار مهیبی در بندر بیروت و در نزدیکی منزل سعد الحریری، نخست‌وزیر سابق لبنان رخ داد. دولت لبنان رسماً تأکید کرد که انفجار بندر بیروت ناشی از انفجار ذخیره چند تنی ماده نیترات در یکی از مخزن‌های این بندر بوده که چند سال قبل، از یکی از کشتی‌ها مصادره شده است. 

این انفجار تا کنون نزدیک بیش از ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی برجای گذاشته و خسارات مالی بسیار زیادی به این شهر وارد کرده است. شورای عالی دفاع لبنان در جلسه فوق ‌العاده ‌ای که بامداد چهارشنبه برگزار کرد، تصمیماتی از جمله اعلام سه روز عزای عمومی و رخصتی عمومی در لبنان اتخاذ کرد.

در جلسه شورای عالی دفاع لبنان همچنین تصمیم گرفته شد که نیروهای ارتش، مسئولیت امنیت بیروت را برعهده بگیرند و نیز حالت فوق‌‌العاده تا دو هفته در بیروت ادامه یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала