ترامپ: قبل از انتخابات واکسین کووید آماده خواهد شد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ: قبل از انتخابات واکسین کووید آماده خواهد شد
ترامپ: قبل از انتخابات واکسین کووید آماده خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصصان صحی ایالات متحده و متخصصان دیگر در کاخ سفید چنین سناریویی را بعید می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با رادیوی "Geraldo Rivera" ادعا کرد که تا قبل از انتخابات ریاست‌ جمهوری این کشور احتمالاً واکسن کرونا در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد.

سه نوجوان مسلح به اقامتگاه ترامپ هجوم آوردند - اسپوتنیک افغانستان
سه نوجوان مسلح به اقامتگاه ترامپ هجوم آوردند

ترامپ در پاسخ به سؤال این مجری مبنی بر اینکه آیا او معتقد است واکسن کرونا قبل از روز برگزاری انتخابات ماه نوامبر، آماده می‌شود گفت: «به نظرم در برخی موارد بله و احتمالاً پیش از انتخابات آماده خواهد شد».ترامپ پیش از این مدعی شده بود که عملکرد آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا در قیاس با دیگر کشورها خوب بوده است. این در حالی است که آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه‌ای ادعای ترامپ را رد کرده و گفته که این کشور بدترین وضعیت جهان را دارد.

ترامپ همچنین اخیراً مدعی شد درباره شیوع کرونا، همه چیز «تحت کنترل» است. وقتی پرسیده شد چطور تحت کنترل است، وقتی هر روز 1000 امریکایی می‌میرند. ترامپ در جواب گفت: "اینکه می‌میرند. درست است، کاری نمی توان کرد".

بر اساس گزارش سایت دانشگاه جان هاپکینز، تاکنون 4 میلیون و 826 هزار و 861 نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد 158 هزار و 321 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала