فرستادن بسته‌های مرموز از چین به امریکا، ادامه دارد

© AP Photo / Andy Wongفرستادن بسته‌های مرموز از چین به امریکا، ادامه دارد
فرستادن بسته‌های مرموز از چین به امریکا، ادامه دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشندگان چنین ایالت امریکا نه تنها پاکت‌های دانه‌های گیاهان را دریافت کرده اند، بلکه بسته‌های مرموز دیگر نیز از چین برای شان رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه نیویارک پوست، امریکایی‌ها علاوه بر اشیای دیگر، عینک‌های آفتابی تقلبی Rayban و "اشپلاق" دریافت کرده اند.

فیت تانکرسلی که به آدرس وی عینک‌های آفتابی رسیده، می‌گوید: "فکر نمی‌کنم که مردم اینها را با نیت خیر می‌فرستند. من می‌ترسم که در این چیز مضری پنهان باشد".

کیلی لیتی، باشنده دیگر امریکا که در ماه گذشته یک بسته ماسک‌های طبی دریافت کرده است، می‌گوید: "در ماسک‌ها نوشته است که کشور تولیدکننده چین است. من هزار درصد مطمئنم که هیچ ماسک سفارش نداده ام. من هیچ توضیحی برای این ندارم".

ارسال نامه‌های مرموز از چین به جاپان و امریکا - اسپوتنیک افغانستان
ارسال نامه‌های مرموز از چین به جاپان و امریکا

داون پروکتور، باشنده قریه اندیکوت می‌گوید که به وی جوراب‌های کثیف فرستاده شده. وی گفت: "هیچ نوع چک یا یادداشتی نیست. جوراب‌ها طوری معلوم می‌شد که گویا کسی آنها را پوشیده باشد. ما خندیدیم و آنها را به سطل کثافات انداختیم. این خیلی عجیب است".

در آغاز ماه اگست گزارش شد که صدها باشنده امریکا، کانادا، زیلاند نو و بریتانیا از طریق پُسته، پاکت‌هایی با دانه‌های مرموز که از چین فرستاده شده بودند، دریافت کردند. در پاکت‌های شفاف، دانه‌های سیاه و سفید گیاهان نامعلوم جابجا شده بودند. در روی پاکت‌ها نوشته بود که در داخل آنها اسباب بازی و یا جواهرات است.

وزارت زراعت امریکا از باشندگان این کشور خواست تا این دانه‌ها را کشت نکنند و از بین‌ببرند. اما دویل کرنشاون، باشنده شهر بونویل باوجود ممانعت‌ها، این دانه‌ها را در زمین کشت کرد. به گفته وی، از دانه‌ها گیاهی با گل‌های نارنجی رویید و سپس چیزی شبیه به کدو، ثمره داد.

به تاریخ ۲ اگست وزارت زراعت امریکا پس از بررسی‌ها اعلام کرد که دانه‌های مذکور از گیاهان خطرناک برای زندگی، نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала