امیر قطر وعده کمک ۵۰ میلیون دالری به لبنان داد

© AP Photo / Pool/Brendan Smialowskiامیر قطر وعده کمک۵۰ میلیون دالری به لبنان داد
امیر قطر وعده کمک۵۰ میلیون دالری به لبنان داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امیر قطر در سخنانی در جریان نشستی با هدف پشتیبانی از لبنان،گفت: پنجاه میلیون دالر به لبنان کمک می کنیم و در بازسازی بیروت مشارکت می کنیم.

شمار جان باختگان انفجار بیروت به 158 نفر رسید  - اسپوتنیک افغانستان
شمار جان باختگان انفجار بیروت به 158 نفر رسید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در جریان نشستی با عنوان پشتیبانی بین المللی از بیروت و ملت لبنان که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: برگزاری این نشست عزم جامعه بین المللی برای کمک به لبنان به خاطر انفجار هولناک را ثابت می کند.

وی افزود: در توان لبنان نیست که به تنهایی از بحران عبور کند. برگزاری این نشست عزم جامعه بین المللی برای کمک به لبنان برای عبور از تبعات این انفجار مهیب در بیروت را نشان می دهد. ما از جامعه بین المللی می خواهیم که کمک های فوری به لبنان کنند.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی بیان کرد: ما ۵۰ میلیون دالر برای کمک به لبنان می دهیم. عبور از بحرانی که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند در گرو تقویت وحدت ملی و افزایش تلاشهای دولتی است.

امیر قطر اعلام کرد: گفتگو درباره موضوعات مربوط به اوضاع داخلی لبنان باید به ملت آن و آگاهی و بصیرت آن سپرده شود. ما طی روزهای آتی مشارکت خود را در بازسازی بیروت اعلام خواهیم کرد.

یادآوری می کنیم، که تا اکنون بیش از 150 نفر در این رخداد جان باخته و بیش از 5 هزار نفر زخمی شده اند. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала