ترامپ ادعای بولتون مبنی بر اعتماد بیشتر وی به پوتین نسبت به استخبارات امریكا را نادرست خواند

© Sputnik / Aleksey Vitvitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ ادعای بولتون مبنی بر اعتماد بیشتر وی به پوتین نسبت به استخبارات امریكا را نادرست خواند
ترامپ ادعای بولتون مبنی بر اعتماد بیشتر وی به پوتین نسبت به استخبارات امریكا را نادرست خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا ادعای مشاور پیشین امنیت ملی خود را مبنی بر این که او نسبت به استخبارات امریکا به رئیس جمهور روسیه اعتماد دارد را نادرست خواند.

بولتون: ترامپ فاقد اصول اخلاقی است - اسپوتنیک افغانستان
بولتون: ترامپ فاقد اصول اخلاقی است
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا، سخنان جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی خود را که گفته بود، او به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بیشتر از اطلاعات امریکا اعتماد دارد، دروغ خواند. 

ترامپ در تویترش نوشت: "جان بولتون، یکی از احمق ترین افرادی است، که تاکنون در دولت ملاقات کرده ام ... غالباً اعلام می کند که به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بیشتر از آژانس های اطلاعاتی ما احترام می گذارم و حتی به آن اعتماد می کنم. در حالی که قطعاً این درست نیست".

بولتون پیش از این گفته بود، که هنگام دریافت گزارش های اطلاعاتی مربوط به روسیه، خشم دونالد ترامپ را دیده است.

یادآوری می کنیم، که جان بولتون پیش از بیرون کردنش، 17 ماه در دولت ترامپ کار کرد. رسانه ها گزارش دادند، که وی با دیدگاه های سیاسی رئیس جمهور امریکا درباره ایران، افغانستان و کوریای شمالی موافق نبوده است. خود ترامپ هم در آن زمان نوشت، که با بسیاری از پیشنهادات بولتون موافق نیست. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала