روسیه بسیار ساده ولی مبتکرانه واکسین کرونا را ایجاد نمود

© Sputnik / Russian Defence Ministryواکسین ویروس کرونا
واکسین ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسيه با استفاده از آنتی بادی های مونوکلونال ، استروئیدها و ادویه های ضد ویروسی در توليد واکسین کرونا به دستاورد های نایل آمدند.

به گزارش اسپوتنيک، سرگي سارینکو، معاون سرطبیب امور بیهوشی و عملیات شفاخانه شهری نمبر 52 شهر مسکو، پروفیسر فاکولته طب بنیادی دانشکاه دولتی مسکو لامانوسوف ، طی  مقاله اي در خصوص واکسن ضد کرونا ساخت روسیه گفت: دوکتودان روسي با استفاده از آنتی بادی های مونوکلونال ، استروئیدها ، ادویه های ضد ویروسی در توليد واکسین کرونا به دستاورد های نایل آمدند. به این ترتیب از تلفات مرگبار مریضان کاسته شد، اما با این وجود در وخیم شدن وضع صحی مر مریض به کروناویروس، باید به دستگاه اکسيژن وصل کرد.

واکسین روسی کرونا؛ هدیهٔ سال نو به جهانیان - اسپوتنیک افغانستان
واکسین روسی کرونا؛ هدیهٔ سال نو به جهانیان

اما  برای محافظت انسانها در برابر کرونا استفاده از روش ايمن سازي ضروری است، هر چه افراد در مقابل امراض مقاوم باشند، لایه ایمنی در جامعه ضخیم تر خواهد بود و زودتر پایان این مرض همه گیر را خواهيم ديد.

سالهاست که آکادمیک های گینتسبورگ و لوگونوف را می شناسم. با آنها و همکارانشان، ما روشهای جدیدی را برای مبارزه با باکتریهای مقاوم ايجاد کرده ايم. علاوه بر این، دانشمندان این موسسه قبلاً واکسنهایی را علیه ابولا و مرس ایجاد کرده اند.

این واکسن قبلاً بر روي داوطلبان آزمایش شده است. علاوه بر این ، داوطلبان اول برای انجام واکسناسیون همه کارمندان موسسه گامالیه در روسیه بودند. آنها مانند سازندگان یک پل جدید عمل کردند- آنها زیر این پل ایستاده اند ، در حالی که اولین قطار در امتداد آن حرکت می کرد! پس از آن ، واکسن روی داوطلبان نظامی آزمایش شد. هيچ عارضه ای بر روی این افراد ایجاد نشد.

گفتنی است، در تاریخ 11 ماه اگست ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست اعضای دولت اعلام کرد که واکسین ضد کرونا در روسیه به ثبت رسید. وی در ادامه گفت:«تا آنجا که من می‌دانم امروز صبح، 11 ماه اگست روسیه اولین کشور جهان بود که واکسین ضد ویروس کرونا را به ثبت رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала