بازدید کاربران از ۱۸۸ کشور در یک شبانه روز از سایت واکسین روسی ضد کرونا

© Ministry of Health (Russia) /  مراجعه به بانک تصاویر بازدید کاربران از ۱۸۸ کشور در یک شبانه روز از سایت واکسین روسی ضد کرونا
بازدید کاربران از ۱۸۸ کشور در یک شبانه روز از سایت واکسین روسی ضد کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم از علاقمندی زیاد جهان به اطلاعات درمورد نخستین واکسین ثبت شده ضد کرونا در روسیه، خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در نخستین شبانه روز کار سایت واکسین روسی ضد کرونا با آدرس www.sputnikvaccine.com، کاربران از ۱۸۸ کشور جهان از این سایت بازدید کرده اند.

علاوه بر پیشنهادها مبنی بر تولید مشترک و توزیع واکسین، به آدرس این سایت پیشنهادهای داوطلبانی که خواستار سهم گرفتن در آزمایشات واکسین اند، نیز فرستاده شده اند.

آمادگی روسیه برای همکاری با شرکای خارجی در راستای طراحی واکسن کوید - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی روسیه برای همکاری با شرکای خارجی در راستای طراحی واکسن کوید

وزارت صحت روسیه روز سه شنبه (۱۱ اگست) نخستین واکسین برای وقایه از کوید ۱۹ که به‌طور مشترک با بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم ساخته شده است، را ثبت کرد. این واکسین "اسپوتنیک V" نامیده است. به گفته کیریل دمیتریف، رئیس بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم، در حال حاضر این بنیاد درخواست خریداری یک میلیارد واحد واکسین مذکور را از بیش از ۲۰ کشور جهان دریافت کرده است. وی افزود که روسیه مبنی بر تولید این واکسین در پنج کشور، توافق کرده است که در در کل توان تولید ۵۰۰ میلیون واحد در سال را خواهند داشت.

انتظار می‌رود که تولید گسترده این واکسین در ماه سپتمبر آغاز شود.

در سایت www.sputnikvaccine.com اطلاعات درمورد پروسه تهیه واکسین روسی بر ضد ویروس کرونا، میکانیزم کار واکسین بر اساس وکتور آدنوویروس، پلتفورم تکنالوژیکی وکتور، مسایل ایمنی و غیره، نشر شده است.

بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم در سال ۲۰۱۱ برای سرمایه‌گذاری در سرمایه سهم شرکت‌ها به طور عمده در روسیه به همراه سرمایه‌گذاران پیشرو مالی و استراتژیک خارجی، ایجاد شد. این بنیاد با سرمایه‌گذاران بین‌المللی برجسته از ۱۸ کشور به ارزش مجموعی بیش از ۴۰ میلیارد دالر، مشارکت ایجاد کرد.

اطلاعات بیشتر را می‌توان در سایت زیر دریافت کرد.

www.rdif.ru 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала