پنتاگون کارگروهی برای پژوهش درباره بشقاب پرنده ها تشکیل می دهد

© Fotolia / Fergregoryپنتاگون کارگروهی برای پژوهش درباره بشقاب پرنده ها تشکیل می دهد
پنتاگون کارگروهی برای پژوهش درباره بشقاب پرنده ها تشکیل می دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 وزارت دفاع ایالات متحده امریكا تصمیم به تشکیل كارگروهی برای پژوهش درباره پرواز اشیای پرنده ناشناس با پیلوتان نیروی هوایی گرفته است.

ویدیوی تقسیم شدن بشقاب پرنده به سه بخش در جمهوری چک  - اسپوتنیک افغانستان
ویدیوی تقسیم شدن بشقاب پرنده به سه بخش در جمهوری چک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، دیوید نورکویست معاون وزیر دفاع ایالات متحده امریکا، نظارت بر کارگروهی را که انتظار می رود طی روزهای آینده به طور رسمی ارائه شود، بر عهده خواهد گرفت.

سی ان ان یادآوری می کند، که در ماه جولای، نگرانی از پرواز اشیاء ناشناس در کنگره ایالات متحده ابراز شد، همچنین در کنگره رد نکردند که این اشیاء ممکن است منشاء زمینی داشته باشند و وسیله ای برای جاسوسی از سمت «مخالفان بالقوه» باشد.

با گذشت سالها پس از جنگ جهانی دوم، ایالات متحده چندین بار گروه هایی از سطوح مختلف را برای مطالعه بشقاب پرنده ها تشکیل داده است.

در آخرهای اپریل، پنتاگون ویدیوهای را در ویب سایت خود منتشر کرد که نشان دهنده «پدیده های ناشناس» بود.

به گفته پنتاگون، یکی از سه ویدیوها غیرقابل طبقه بندی نیروی دریایی ایالات متحده در نوامبر ۲۰۰۴ و دو مورد دیگر در جنوری ۲۰۱۵ فیلمبرداری شد.

همه آنها در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ بدون تحریم پنتاگون در انترنت منتشر شدند، صحت ویدیوها نیز توسط نیروی دریایی امریکا به رسمیت شناخته شد.

سپس، ارتش گزارش های بیشماری منتشر کرد، که در آن پیلوتان درباره برخوردهای بشقاب پرنده از ۲۷ جون ۲۰۱۳ تا ۱۳ فیبروری ۲۰۱۹ صحبت می کنند.

در ماه جون، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریكا اعلام كرد، كه چیزهای جالبی درباره سقوط بشقاب پرنده ادعا شده در نیومكزیک در سال ۱۹۴۷ می داند و رد نکرد كه می تواند اطلاعات مربوط به این حادثه را فاش كند.

در منابع مختلف، این بحث محبوبیت زیادی پیدا کرد که جسمی سقوط کرده در نزدیکی شهر روزول یک فضاپیمای فرازمینی بود و پیلوت آن بیگانه بوده، که دولت امریکا آن را دستگیر و اطلاعات آن را طبقه بندی کرده است.

با توجه به موضع رسمی نیروی هوایی ایالات متحده، شیء پیدا شده در روزول یک بالن بود که به عنوان بخشی از یک برنامه پنهانی بکار گرفته می شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала