ساخت شهری در چین برای بکارگیری در زمان گسترش بیماری همه گیر 

© Fotolia / SeanPavonePhotoساخت شهری در چین برای بکارگیری در زمان گسترش بیماری همه گیر 
ساخت شهری در چین برای بکارگیری در زمان گسترش بیماری همه گیر  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شیون نان در ۱۰۰ کیلومتری پکن ساخته خواهد شد. این طرح با یک طرح سنتی اروپایی، ساختمانهای بلند مرتفع چینی و چشم انداز کشاورزی ترکیب خواهد شد.

حکومت نظامی در شهر اورومچی چین به‌خاطر شیوع کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
حکومت نظامی در شهر اورومچی چین به‌خاطر شیوع کرونا

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آرچ دیلی، معماران گوآل لارت طرحی ساخت یک شهر برای آینده را داده اند، که در آن از ویژگی های کار گرفته شده است، که برای زندگی کردن در زمان گسترش یک بیماری همه گیر وجود دارد.

شیون نان در ۱۰۰ کیلومتری پکن ساخته خواهد شد. این طرح با یک طرح سنتی اروپایی، ساختمانهای بلند مرتفع چینی و چشم انداز کشاورزی ترکیب خواهد شد. سازندگان گفتند: ما دیگر نمی توانیم شهرها و ساختمانها را طراحی کنیم و طوری وانمود کنیم که هیچ چیز رخ نداده است.

گلخانه ها بر روی پشت بام های کلیه خانه ها قرار می گیرند، جایی که آنها غذاهای مورد نیاز را پرورش می دهند و در همان زمان از پنل های خورشیدی انرژی دریافت می کنند. در طبقات اول، فضاهای کارگاهی مجهز خواهد شد، چاپگرهای سه بعدی نصب می شوند و بازیافت زباله ها ساماندهی می شود. هر ساختمان به خاطر بکارگیری از آب، آب باران را جمع آوری و تصفیه می کند.

این سازندگان و طراحان گفتند: ما این پروژه را در دوره وضعیت قرنطینه، زمانی که کل تیم ما از خانه کار می کردند، توسعه دادیم و تصمیم گرفتیم همه جنبه هایی را که می تواند زندگی ما را در قرنطینه بهتر کند، در آن بگنجانیم.

ساختمانها با بکارگیری از فن آوری های طراحی از سازه های چوبی ساخته می شوند. این شهر دارای ساختمان های مسکونی، دفاتر، استخرهای شنا، مغازه ها، بازارهای مواد غذایی، کودکستان، اداره، ایستگاه آتش نشانی و سایر امکانات خواهد بود. هر بخش از شیون نان تا حد امکان کاربردی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала