رسانه ها؛ تحریم های جدید امریکا علیه سوریه دیگر کشورها را تحث تاثیر قرار خواهد داد

© AFP 2023 / Delil Souleimanرسانه ها؛ تحریم های جدید امریکا علیه سوریه دیگر کشورها را تحث تاثیر قرار خواهد داد
رسانه ها؛ تحریم های جدید امریکا علیه سوریه دیگر کشورها را تحث تاثیر قرار خواهد داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا در آماده سازی تحریم های جدید علیه سوریه است، این تحریم های شرکت بین المللی مرتبط با رژیم را تحث تاثیر قرار ‌می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده در حال آماده سازی تحریم های جدید علیه سوریه است که شرکت های بین المللی مرتبط با کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد. واشنگتن معتقد است که این تحریم ها می تواند روابط مالی بین مقامات سوریه و سایر کشورها را قطع کند.وال استریت ژورنال نوشت؛ این تحریم ها ممکن است شرکت های اروپایی، حامیان و شرکای تجاری دولت سوریه در لبنان و امارات را تحت تأثیر قرار دهد. در ایالات متحده تحقیقات در مورد بنگاه های مربوط به خانواده بشار اسد رئیس جمهور سوریه در حال انجام است.

اتحادیه اروپا تحریم های علیه سوریه را یکسال دیگر تمدید کرد
 - اسپوتنیک افغانستان
اتحادیه اروپا تحریم های علیه سوریه را یکسال دیگر تمدید کرد

آمریکا تصمیم دارد محدودیت های جدیدی را علیه سوریه به منظور تغییر دولت در این کشور انجام دهد. جوئل ریبرن از نمایندگان وزارت امور خارجه این آمریکا گفت: تحریم ها تا تغییر رژیم سوریه پایان نخواهند یافت. "قانون سزار" اعمال محدودیت هایی را علیه سازمان ها و افرادی که حمایت مستقیم و غیرمستقیم از دمشق را دارند، فراهم می کند.
در دسامبر سال 2019 میلادی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، لایحه بودجه دفاعی 738 میلیارد دالر را امضا کرد شامل قوانینی برای افزایش تحریم‌ها علیه بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و متحدانش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала