رئیس جمهور پرتگال دو دختر جوان را از مرگ نجات داد

© REUTERS / Hugo Correiaمارسلو ربلو دی سوسا رئیس جمهور پرتگال
مارسلو ربلو دی سوسا رئیس جمهور پرتگال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس دولت پرتگال، هفته گذشته در جریان رخصتی دو روزه ای در منطقه الگاروه دو دختر جوان را از غرق شدن نجات داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری 20minutos، مارسلو ربلو دی سوسا رئیس جمهور پورتگال، در هنگام استراحت در ساحل، دختران غرق شده را نجات داد.

تصادف قطار سریع السیر در پرتغال - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
تصادف قطار سریع السیر در پرتغال + ویدیو

رئیس دولت پرتگال، هفته گذشته در روزه های تعطیلی خود در منطقه الگاروه برای استراحت رفته بود. در 15 آگوست، او دو دختر را دید که پس از افتادن از قایق با مشکل روبرو هستند که ممکن بود غرق شوند. دی سوسا 71 ساله، درون آب پرید و به آنها کمک کرد تا این که مرد دیگری با جت اسکی به محل شنا رسید.

وی ادامه داد: دختران از ساحل دیگری آمده بودند، آنها توسط جریان قوی آب از ساحل دور شدند و به سمت دیگری منتقل شدند. آنها سعی به برگشت به ساحل کردند، اما به دلیل جریان بالای آب نه توانستند شنا کنند و یا پارو بزنند، آنها در جریان شنا بسیار آب خوردند و این باعث مشکلات شنا کردن شد. او همچنین خوشحال شد که او تنها کسی نبود که به نجات آنها شتافت.

این پرتال خاطرنشان می کند که دی سوسا بیشتر تعطیلات خود را در مناطق مختلف کشور به سر می برد. او این کار را برای توسعه سیاحت کشور انجام می دهد که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت.

در واقع دفتر رئیس جمهور در پرتگال تشریفاتی است. قدرت اجرایی ندارد اما در یک بحران می تواند مجلس را منحل کند. رئیس دولت برای یک دوره 5 ساله انتخاب می شود و او می تواند این پست را بیش از دو دوره حفظ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала