ترامپ از یک حادثه جان سالم به در برد

CC0 / The White House / ترامپ از یک حادثه جان سالم به در برد
ترامپ از یک حادثه جان سالم به در برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طیاره ترامپ یکشنبه شب هنگام نزدیک شدن به میدان هوایی در نزدیکی واشنگتن ظاهرا در آستانه برخورد با یک پهپاد کوچک بود.

به گزارش اسپوتنیک، بلامبرگ گزارش داده است، که یک شی به رنگ زرد و مشکی و صلیبی به سمت راستای هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا موسوم به ایر فورس وان دیده شد. بسیاری از مسافران این پرواز هم پیش از آنکه هواپیما فرود آید، آن را مشاهده کردند.
فرماندهی دفاع هوایی امریکای شمالی که مسائل امنیت هوایی را در امریکای شمالی هماهنگ می کند، با تائید خبر گفته است که این موضوع زیر بررسی قرار دارد.


در حالی که تایید چنین سوانح هوایی برای بازرسان امنیت هوانوردی مشکل است، به نظر می رسد این مساله جزو هزاران مورد از حوادث ایمنی در امریکا باشد که تجهیزات بدون سرنشین در آن نقش داشتند و همین امر، مقام های اجرای قانون و آژانس‌های امنیت داخلی را بر آن داشته تا خواستار تدابیر بیشتر برای کنترل استفاده از آنها شوند.
بیشتر هواپیماهای بدون سرنشین غیرنظامی فقط چند پوند وزن دارند و احتمالاً نمی توانند هواپیمای جنگی را از بین ببرند. اما تحقیقات دولتی حاکی از آن است که این صدمه از یک پرنده به اندازه مشابه، که می تواند شیشه پیشروی کابین پیلوت را کوچک کند تا هواپیماه خسارت ببیند.
ترامپ سوار بر بوئینگ 757 بود که جزو یگان هواپیمایی موسوم به ایر فورس وان است. اداره هوانوردی فدرال آمریکا سالانه هزاران گزارش از پرواز بسیار نزدیک پهپادها به دیگر هواپیماها یا فعالیت در مکان های محدود شده دریافت می کند. بیشتر این گزارش ها از جانب خلبان هاست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала