اسناد "پروتکل بزرگان یهود" از سوی اف بی آی منتشر شد

© AP Photo / Jose Luis Maganaاسناد "پروتکل بزرگان یهود" از سوی اداره تحقیقات فدرال امریکا منتشر شد
اسناد پروتکل بزرگان یهود از سوی اداره تحقیقات فدرال امریکا منتشر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اداره تحقیقات فدرال امریکا می گوید که این نوشته توسط یک ربات در صفحه توییتر این اداره گذاشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، اداره تحقیقات فدرال امریکا در صفحه توییرش با نشر "پروتکل بزرگان یهود" به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

تغییر کنیسه های یهودیان در هرات به مکتب و مسجد  - اسپوتنیک افغانستان
تغییر کنیسه های یهودیان در هرات به مکتب و مسجد

لینک این سند 139 صحفه‌ای ضدیهودی که قبلا در کتابخانه الکترونیکی وب سایت اداره تحقیقات فدرال امریکا قرار داشت، شامگاه چهارشنبه (19، آگوست) در صفحه توییتر این اداره بدون کدام اظهارات منتشر شد. این اداره این کار را محکوم کرد و بر غیرقابل قبول بودن نظرات ضد ستیزی تأکید کرد.

یکی از کاربران نوشت: "واقعا تعجب‌آور است، انتشار این سند در زمانی که حملات ضدیهودی هرچه بیشتر می شود. کاربر دیگری نوشت:«وزارت خارجه آمریکا ضدیهودی‌ترین سند در تاریخ را به اشتراک گذاشت".

اداره تحقیقات فدرال با حذف پست از همه کاربران معذرت خواهی کرد، و اضافه کرد که این پست توسط یک ربات بدون اظهار نظر به نشر رسیده است.

پروتکل بزرگان صهیون یا پروتکل بزرگان یهود سندی جعلی و یهود ستیزانه است که مقصود از نگارش آن، ترسیم کردن یهودیان به عنوان توطئه‌گران در سطح جهانی است. این کتاب در 24 فصل یا پروتکل، که خلاصه مذاکرات ملاقات‌های رهبران یهودی است، به «نقشه‌های پنهانی یهودیان» برای حکومت بر جهان از طریق دخل و تصرف در اقتصاد، کنترل رسانه‌های همگانی و دامن‌زدن به اختلافات مذهبی پرداخته‌است. مدرکی قانع کننده وجود دارد که «پروتکل» جعلی و سرقت ادبی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала