ارزیابی عالی واکسین روسی ضد کرونا توسط اپیدمیولوژیست مشهور چینی

© Sputnik / AFK Sistema /  مراجعه به بانک تصاویر ارزیابی عالی واکسین روسی ضد کرونا توسط اپیدمیولوژیست مشهور چینی
ارزیابی عالی واکسین روسی ضد کرونا توسط اپیدمیولوژیست مشهور چینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اپیدمیولوژیست مشهور در چین، واکسین روسی بر ضد ویروس کرونا را عالی ارزیابی نموده و ختم پروسه ثبت این واکسین را تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در پکن با نشر خبرنامه‌یی نوشته است که ژون نانشان، اپیدمیولوژیست پیشرو در چین واکسین روسی ضد کووید ۱۹ را عالی ارزیابی نموده ختم پروسه ثبت این واکسین را به روسیه تبریک گفته است.

ده‌ها هزار نفر در مرحله سوم آزمایش واکسین روسی کرونا اشتراک می‌کنند  - اسپوتنیک افغانستان
ده‌ها هزار نفر در مرحله سوم آزمایش واکسین روسی کرونا اشتراک می‌کنند

در خبرنامه سفارت روسیه در چین آمده است: "ژون نانشان واکسین ضد کووید ۱۹ ساخته‌شده توسط مرکز تحقیقاتی ملی گامالیا را عالی ارزیابی نموده و کشور ما را بخاطر ختم پروسه ثبت دولتی این دارو، تبریک گفت".

گفته می‌شود که به تاریخ ۱۹ اگست سفارت روسیه در چین در یک کنفرانس آنلاین با شرکت اپیدمیولوژیست مشهور چینی، شرکت ورزید. این کنفرانس توسط ریاست تشریفات وزارت خارجه چین برگزار شده بود که در آن موضوعات اصلی وقایه و مبارزه با پاندمی کووید ۱۹، به بحث گرفته شد.

پیش از این وزارت صحت روسیه نخستین واکسین ضد ویروس کرونا در جهان را ثبت کرد.

این واکسین که توسط مرکز تحقیقاتی ملی گامالیا و بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم ساخته شده، "اسپوتنیک V" نامیده شده است.

به گفته کیریل دمیتریف، رئيس بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم، این بنیاد از بیش از ۲۰ کشور درخواست خریداری یک میلیارد دوز این واکسین را دریافت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала