پیرو خواهان واکسین روسی ضد کرونا شد

© Photo / RDIFپیرو خواهان واکسین روسی ضد کرونا شد
پیرو خواهان واکسین روسی ضد کرونا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور پیرو گفته است که این کشور به طور رسمی خواهان واکسین روسی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین ویسکارا برای خبرنگاران گفته است که کشورش برای جلوگیری از کوید-19 از روسیه خواستار معلومات درباره واکسین روسی شده است.

واکسن کرونا ساخت روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عنقریب واکسن ساخت روسیه به خارج صادر می گردد

آقای ویسکارا گفت: "ما درباره کرونای روسی که رئیس جمهور روسیه اعلام کرد می‌دانیم، ما از طریق وزارت خارجه درخواست ارسال کردیم، زیرا هیچ فرست احتمالی برای مقابله با ویروس کرونا را حذف نمی‌کنیم. ما از سفارت روسیه سندی را دریافت کرده ایم که روش های اخذ واکسین را توضیح می‌دهد ."
وی در ادامه به خبرنگاران گفت: دفعه بعد درباره تعاملات ما با روسیه شما را در جریان می‌گذارم."
قابل ذکر است که نخستین واکسن ضد ویروس کرونا در جهان را به ثبت رسانده و تولید آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد و این نشان دهنده پایان احتمالی این بیماری همه گیر جهانی است. تولید نخستین دوزهای واکسن ضد کووید-19 در حال حاضر در کارخانه دارویی بنوفارم شرکت ای اف کا سیستم آغاز شده است. پیش بینی می شود، که این کارخانه توان تولید تا 1.5 میلیون دوز در سال را داشته باشد.
همچنان پیش بینی شده است، که در تمام کارخانه ها تولید واکسن اسپوتنیک وی در 12 ماه نخست به 500 میلیون دوز برسد. ویدیویی که در کارخانه بنوفارم از تولید واکسن ضد کرونا فیلمبرداری شده است، نشان می دهد که چگونه نخستین دسته از واکسن ها ممکن است جزر و مدی را در مبارزه جهانی در برابر ویروس همه گیر کرونا به میان خواهد آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала