محکوم شدن ترامپ به پرداخت هزینه‌های دادرسی بازیگر فیلم‌های مستهجن 

© AP Photo / Matt Saylesمحکوم شدن ترامپ به پرداخت هزینه‌های دادرسی بازیگر فیلم‌های مستهجن 
محکوم شدن ترامپ به پرداخت هزینه‌های دادرسی بازیگر فیلم‌های مستهجن  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قاضی دادگاه کالیفرنیا دفاعیه‌های تیم حقوقی رئیس‌جمهور امریکا در پرونده شکایت بازیگر فیلم های مستهجن را رد کرد. 
واکنش ترامپ به اتهامات اخیر جنسی علیه او - اسپوتنیک افغانستان
واکنش ترامپ به اتهامات رسوایی جنسی اخیرش

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، یک قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا در حکمی در برابر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا به او دستور داد، که ۴۴۱۰۰ دالر به استورمی دنیلز هنرپیشه فیلم‌های مستهجن بابت هزینه‌های پرونده شکایت او از ترامپ بپردازد.

بر پایه گزارش شبکه سی‌ان‌ان، حکم قاضی امریکایی روز دوشنبه صادر شد اما وکلای استورمی دنیلز روز جمعه (دیروز) این حکم را رسانه‌ای و منتشر کردند.

استورمی دنیلز که نام اصلی او «استفانی کلیفورد» است، پیشتر اعلام کرده بود در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ با دونالد ترامپ روابط غیراخلاقی داشت اما تحت فشارها برای عدم افشای این موضوع با «مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق ترامپ توافق ۱۳۰۰۰۰ دالری امضا کرد و حق‌السکوت دریافت کرد.

وی در سال ۲۰۱۸ از ترامپ به دادگاه شکایت کرد و دعوای حقوقی برای رها شدن از توافقش با کوهن وکیل وقت ترامپ در زمینه ارتباطش با رئیس‌جمهور امریکا را آغاز کرد.

تصمیم قاضی دادگاه کالیفرنیا در پاسخ به تلاش‌های دنیلز برای پرداخت هزینه‌های دادرسی او در پرونده شکایت علیه ترامپ اتخاذ شد.

رابرت برادبلت قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا در حکم خود اعلام کرد، استفانی کلیفورد تحت قوانین کالیفرنیا به رغم آنکه پرونده شکایت او از ترامپ رد شده اما از حق مربوط به دریافت هزینه‌های دادرسی برخوردار است.

وی دفاعیه‌های وکلای ترامپ در دادگاه مبنی بر اینکه شخص رئیس‌جمهور امریکا خودش توافق محرمانه با خانم کلیفورد را امضا نکرده و در نتیجه مسئولیتی در این زمینه ندارد را رد کرد.

کوهن، کارچاق‌کن سابق رئیس‌جمهور امریکا بعدها پس از دستگیری و محاکمه، به دلیل نقشش در پرداخت حق‌السکوت به دو زن شامل دنیلز، جرایم مالی و دروغ گفتن به کنگره درباره طرح‌ها برای ساخت برج ترامپ در مسکو به سه سال زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد و اکنون در حال گذراندن محکومیتش است.

مایکل کوهن پس از محکوم شدن به زندان، علیه ترامپ دست به افشاگری‌های زیادی زد و همچنین به تشریح نحوه باج‌دهی به استورمی دنیلز بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت.

بر پایه گزارش‌ها، دنیلز قصد داشته روایت رابطه‌اش با ترامپ را در یک نشریه منتشر کند اما ترامپ با واسطه کوهن به او باج داده تا از این کار دست بردارد. کوهن بعدها تصویری از رسید انتقال ۱۳۰۰۰۰ دالر پول از حسابش به حساب دنیلز به کنگره ارائه کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала