ادامه تحویل‌دهی جنگنده‌های سوخو-35 روسیه به مشتریان

© Flickr / Navneet Yadavادامه تحویل‌دهی جنگنده‌های سوخو-35 روسیه به مشتریان
ادامه تحویل‌دهی جنگنده‌های سوخو-35 روسیه به مشتریان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت دولتی روسیه روس اوبورون اکسپورت از ادامه تحویل جنگنده‌های سوخو-35 روسی در سال روان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر میکایف، رئیس شرکت روس اوبورون اکسپورت که روسیه قصد دارد تحویل جنگنده‌های سوخو-35 را در سال 2020 ادامه دهد.

میکایف گفت: در سال 2020 در میان نمونه های نهایی تحویل جنگنده های سوخو-35، سوخو-30 و میگ 29 ام‌/ام2 قرار دارد. اما کشورهای که این جنگنده ها را سفارش داده اند نام نبرد.

برتری های جنگنده روسی سوخو ـ 35 نسبت به جنگنده امریکایی اف-15 ایکس - اسپوتنیک افغانستان
برتری های جنگنده روسی سوخو ـ 35 نسبت به جنگنده امریکایی اف-15 ایکس

او گفت: شرکت دولتی قرار است بیش از 7 میلیارد دالر از صادرات جنگنده‌های سوخو-35 دریافت کند.

به گفته وی، مشتریان خارجی همچنان به جنگنده‌های سوخو-35 علاقه‌مند هستند و همچنان برنامه‌هایی برای تولید بیش از 7 میلیارد دالر وجود دارد.

وی افزود: ما انتظار داریم که بیش از 7 میلیارد دالر از تحویل جنگنده‌های سوخو35 دریافت کنیم . این جنگندۀ فوق‌العادت قدرت مانور تمام شاخص‌های مربوط به رهبری در بازار را دارد.

گفتنی است، جنگنده چندمنظوره سوخو-35 جت مافوق صوت ساخت کارخانه طیاره‌سازی سوخو است که سال 2007 ساخته شد و تاکنون ده‌ها پرواز آزمایشی انجام داده است.این جنگنده نسل 4++ محسوب می‌شود که از قابلیت های ویژه‌ای از جمله قدرت مانور بالا و سامانه هدایت الکترونیکی پیشرفته برخوردار است.

این جنگنده ها که می‌توانند هشت هدف را همزمان شناسایی، تعقیب و با راکت‌های پیشرفته نابود کنند، همچنین با سامانه پارازیت افکنی، توان بالایی برای پنهان شدن از دید رادارهای دشمن دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала