خواهر ترامپ: برادرم بی‌رحم و دروغگو است

© AFP 2023 / Ed Jonesخواهر ترامپ: برادرم بی‌رحم و دروغگو است
خواهر ترامپ: برادرم بی‌رحم و دروغگو است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرین ترامپ بری، خواهر رئیس‌جمهوری امریکا در سخنانی گفته است که دونالد ترامپ فردی «بی رحم» و «دروغگو» است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست روز شنبه بخش هایی از اظهارات خواهر دونالد ترامپ را که مخفیانه ضبط شده است منتشر کرد. مرین ترامپ بری همچنان گفته است که دونالد ترامپ به هیچ اصولی پایبند نیست.

انتشار یک نوار صوتی جدید از خواهر ترامپ نشان می‌دهد او به شدت منتقد سیاست های برادرش است و دونالد ترامپ را فردی دروغگو، بی‌رحم و بدون اصول و غیرقابل اعتماد می‌داند.

مری ترامپ این نوار صوتی را در فاصله سال های 2018 و 2019 و هنگامی که برای کتاب جنجالی خود با عمه‌اش مصاحبه کرده، ضبط کرده است.

 برادرزاده ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است - اسپوتنیک افغانستان
مری ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است

خواهر ترامپ در این نوار صوتی می‌گوید برادرش دروغگو، بی‌رحم و غیر قابل اعتماد است. او در بخشی از این نوار صوتی می‌گوید: «خدای من توییت‌ها و دروغ گفتن‌های او، اوه خدای من».

«ماریان ترامپ باری» 83 ساله که یک قاضی فدرال متقاعد است و خواهر بزرگ ترامپ است، در این نوار از عملکرد برادرش در موضوع سیاست‌های محدودکننده مهاجرتی به امریکا و جدا کردن فرزندان از والدین مهاجر در بازداشتگاه‌های موقت مرزی به شدت انتقاد کرده است.

خواهر ترامپ در بخشی دیگر از این نوار می‌گوید برادرش در گذشته (در دهه 1980) بارها از موقعیت شغلی او (قاضی) در جهت اهداف شخصی خودش سوء استفاده کرده است.

او همچنین در بخشی از این نوار صوتی درباره تقلب برادرش در آزمون دانشگاه پنسیلوانیا در دوران دانشجویی نیز صحبت کرده و گفته حتی نام فردی را که ترامپ او را به جای خودش برای آزمون استخدام کرده بود، به یاد دارد و نام او «جو شاپیرو» بوده است.

دونالد ترامپ و کاخ سفید تاکنون به اظهارات منتشرشده از مرین ترامپ بری واکنشی نشان نداده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала