تاکید رئیس‌جمهور پوتین بر اهمیت روابط بر اعتماد در حوزه همکاری‌های نظامی و فنی

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر تاکید رئیس‌جمهور پوتین بر اهمیت روابط بر اعتماد در حوزه همکاری‌های نظامی و فنی
تاکید رئیس‌جمهور پوتین بر اهمیت روابط بر اعتماد در حوزه همکاری‌های نظامی و فنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه بر اهمیت روابط مبتنی بر اعتماد میان کشورها در حوزه همکاری های نظامی و فنی تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز یکشنبه (23 اگست) بر اهمیت برقراری روابط مبتنی بر اعتماد میان کشورها در حوزه های امنیتی و همکاری های نظامی فنی تاکید کرد و چنین همکاری هایی را برای پاسخ به چالش های احتمالی ضروری دانست.

رئیس‌جمهور پوتین در یک پیام ویدیویی خطاب به شرکت کنندگان و میهمانان نمایشگاه «آرمیا 2020» و مسابقات بین‌المللی ارتش گفت: «ما به خوبی درک می‌کنیم که برقراری روابط مبتنی بر اعتماد در حوزه امنیت و همکاری های نظامی و فنی برای پاسخ به هر گونه چالش احتمالی تا چه اندازه اهمیت دارد».

او با بیان اینکه در سال جاری این دو برنامه مهم به طور همزمان آغاز می‌شوند، در خصوص برگزاری موفقیت‌آمیز این دو برنامه ابراز اطمینان کرد.

آقای پوتین افزود که مسابقات بین‌المللی ارتش چندین سال است که در راستای تحکیم روابط دوستانه و تبادل تجربیات میان کشورها برگزار می‌شود و نظامیان از کشورهای مختلف در زمینه تکنیک ها و مهارت های فنی و سطح آموزه های خود به رقابت می پردازند و میزان آمادگی خود را نسبت به آزمون های جدی و اجرای وظایف تعریف شده در شرایط اضطراری، می‌سنجند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала