آلوده شدگان ویروس در تاجکستان به 8300 نفر رسید

© © Sputnik / Амир Исаевتاجکستان
تاجکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرویس مطبوعاتی وزارت صحت تاجکستان اظهار داشته است که معالجه و حمایت اجتماعی این کشور روز یکشنبه گزارش داد: دوکتوران 34 مورد جدید از عفونت کروناویروس را در تاجکستان ثبت کرده اند ، در مجموع تعداد بیماران کرونا به 8 هزار و 311 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک: "در تاجکستان، 34 مورد جدید از ابتلا به COVID-19 طی یک روز گذشته تشخیص شده است ، درمجموع 8،311 نفر آلوده به ویروس کرونا شده ا ند".

تکثر ویروس کرونا در تاجکستان - اسپوتنیک افغانستان
تکثر ویروس کرونا در تاجکستان

به اساس اعلام وزارت صحت عامه تاجکستان، در 24 ساعت گذشته هیچ مرگ و میر ناشی از این عفونت در کشور ثبت نشده است ، از ابتدای بیماری همه گیری ، 66 نفر در اثر عوارض عفونت کرونا ویروس جان باخته اند. این اداره افزود: در حال حاضر تعداد بهبودی ها به 7 هزار و 108 نفر رسیده است که 85.5 درصد از عموم مریضان را تشکیل می دهند. مشخص شده است که طی یک روز گذشته 36 مریض از شفاخانه مرخص شده اند ، 80 نفر نیز تحت نظر دوکتوران باقی مانده اند.

اولین 15 آلوده در 30 اپریل در کشور تشخیص شدند. در دو هفته اول ، تعداد افراد آلوده در روز حدود 30-80 افزایش یافته است. اوج کرونا 15 ماه می سقوط کرد ، هنگام ثبت 211 مورد جدید از عفونت ، و از جمله 22 می ، روزانه 200 یا بیشتر آلوده گزارش شده است. از اول جون تعداد موارد عفونت تشخیص داده شده در روز به تدریج در حال کاهش است ، از 15 جولای تا کنون افزایش روزانه از 50 آلوده به کرونا فراتر نمی رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала