پوتین به 17 شهروند آمریکا مدال اهدا کرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین 17 آمریکایی را مورد تقدیر قرار داد مدال‌ها
 پوتین 17 آمریکایی را مورد تقدیر قرار داد مدال‌ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه، 17 تن از شهروندان آمریکا را با اهدای "مدال های اوشاکوف" مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین؛ رئیس جمهور روسیه با امضای فرمانی 17 تن از شهروندان آمریکا را به مدال های اوشاکوف مورد تقدیر قرار داد. فرمان مربوطه رئیس دولت در پرتال اطلاعات حقوقی منتشرشده است.

 بر اساس سند، این مدال به شهروندان آمریکایی به دلیل  شجاعت و شهامتی که آنها هنگام شرکت در کاروان های شمالی در جریان جنگ بزرگ میهنی از خود  نشان دادند، اهدا شده است.

در طول جنگ جهانی دوم ، کاروان های شمالی تحت برنامه مجاز از ایالات متحده آمریکا ، کانادا و انگلیس در سراسر اقیانوس اطلس شمالی محموله هایی را به اتحاد جماهیر شوروی تحویل دادند. در روسیه مدال اوشاکوف که در سال 1944 تأسیس شده است به سربازان نیروی دریایی و آژانس‌های امنیتی سرویس مرزی دریایی اعطا می شود.

پیش از این رئیس جمهور روسیه یک تن از داوطلبان شرکت کننده در کمپین #WeTogether را  که به ساکنان منطقه اولیانوفسک روسیه ، در حالی‌که خودش مبتلا به سرطان بود، کمک می‌کرد، پس از مرگ او مورد تقدیر قرار داد. رئیس جمهور به خاطر فداکاری این دختر شجاع در مبارزه با ویروس  کرونا او را با اهدای  مدال (پیرگووا- با ارزش‌ترین مدال پزشکی) تقدیر کرد.

این دختر 19 ساله از نخستین روز های شیوع کرونا مواد غذایی را به سالمندان تنها می‌رساند و آنها را از مرگ و گرسنگی نجات می داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала