پوتین با نتانیاهو درباره توافق اسرائیل و امارات صحبت کرد

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر تماس تلیفونی پوتین
تماس تلیفونی پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوتین طی تماس تلیفونی با نتانیاهو ابراز امیدواری کرد که توافق اسرائیل و امارات به تقویت ثبات و امنیت در منطقه کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز طی تماس تلیفونی با نتانیاهو صدراعظم اسرائیل در مورد توافق اسرائیل و امارات صحبت نموده ابراز امیدواری کرد که این توافق، ثبات را در شرق نزدیک تامین خواهد کرد.

 گفتگوی تلفونی پوتین و نتانیاهو در باره ایران، سوریه و اسرائیل  - اسپوتنیک افغانستان
گفتگوی تلفونی پوتین و نتانیاهو در باره ایران، سوریه و اسرائیل

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه خبر داده است: "رهبران دو کشور حین تبادل نظر، در مورد پرابلم حل بحران شرق نزدیک، بخصوص در مورد توافق اخیر اسرائیل و امارت متحده عرب در عادی ساختن کامل روابط دو کشور صحبت نمودند. روسیه روی موضوع حمایت از تصمیم عادلانه، جامع و با ثبات در حل چالش های مردم فلسطین تاکید کرده و ابراز امیدواری به توافق بین اسرائیل و امارات متحده عرب نمود که می تواند امنیت و ثبات را در منطقه تامین نماید".

پسکوف سکرتر مطبوعاتی کرملین در اوایل سال جاری گفته بود:" (پوتین و نتانیاهو) درباره موضوعات و بحران های منطقه ای گفت و گو کردند. البته پیش از هر چیز پوتین در مورد سفر اخیر خود به دمشق صحبت کرده بود. رهبران روسیه و اسرائیل در مورد سوریه و در مورد آن جنبه هایی که بیشترین نگرانی را در میان اسرائیلی ها بوجود آورده، بحث کرده بودند. در مورد روابط دو جانبه و موضوعات دیگر نیز گفت و گو شده بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала