کارشناس نظامی: روسیه در راستای راکت‌های هایپرسونیک بسیار پیش رفته است

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناس نظامی: روسیه در راستای راکت‌های هایپرسونیک بسیار پیش رفته است
کارشناس نظامی: روسیه در راستای راکت‌های هایپرسونیک بسیار پیش رفته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه از امضای قراردادهای جدید به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد دالر، خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی خاتیلیف، کارشناس نظامی در مصاحبه با Nation News گفته است که روسیه چندین بار علاقمندی اش به افزایش منابع نظامی را ابراز نموده و این قراردادها بخشی از برنامه نوسازی تسلیحات می‌باشد.

پرتاب آزمایشی موفقانه راکت هایپرسونیک زیرکن توسط کشتی جنگی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
پرتاب آزمایشی موفقانه راکت هایپرسونیک "زیرکن" توسط کشتی جنگی روسیه

این کارشناس گفت: "برنامه نوسازی تسلیحات خودش را خوب نشان داد. تسلیحات در سطحی است که باید باشد... لذا من اینجا فقط یک راه می‌بینم – اجرای پلان مطابق خریداری‌ها".

به باور وی، وزارت دفاع روسیه خوب می‌داند که تقویت با چه حجم و در کدام جهاتی لازم است. وی با اشاره به اینکه تولید راکت‌های هایپرسونیک روسیه "بسیار پیش رفته است" گفت، باوجودی که صنعت نظامی امریکا در سطح بالا قرار دارد، روسیه می‌تواند از او پیشی بگیرد.

سرگئی خاتیلیف گفت: "وزارت دفاع روسیه می‌داند که تا چند درصد گردش را افزایش دهد: چنانکه طیاره‌سازی، همچنان ساخت راکت‌های هایپرسونیک. البته که امریکایی‌ها روی پای ما پا مانده اند. اما در راستای راکت‌های هایپرسونیک بسیار پیش رفته ایم، اما در بخش‌های دیگر مهم، کنار هم روانیم. اگر کند نشویم، روسیه براساس این شاخص‌ها نیز پیشی می‌گیرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала