ملانیا ترامپ: برای «شکست کرونا» به شوهرم نیاز داریم

© REUTERS / Kevin Lamarqueملانیا ترامپ: برای «شکست کرونا» به شوهرم نیاز داریم
ملانیا ترامپ: برای «شکست کرونا» به شوهرم نیاز داریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بانوی اول آمریکا در سخنرانی خود در گردهمایی حزب جمهوریخواه از عملکرد همسرش و خلوص نیت وی در جریان بحران شیوع ویروس جدید کرونا دفاع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ملانیا ترامپ همسر 50 ساله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در دومین گردهمایی حزب جمهوریخواه این‌کشور تاکید کرد که همسرش برای پایان دادن به همه گیری کرونا «تمام توان» خود را به کار گرفته است.

بانوی اول آمریکا در سخنانش گفت: «از ماه مارچ زندگی ما به شکلی اساسی تغییر یافته است. می دانم که بسیاری نگران هستند. می خواهم بدانید که شما در این نگرانی تنها نیستید.

راهکار ترامپ برای کاهش سه برابری مرگ و میر ناشی از  کووید - اسپوتنیک افغانستان
راهکار ترامپ برای کاهش سه برابری مرگ و میر ناشی از کووید

 وی افزود: «ما احتیاج داریم که شوهرم چهار سال دیگر رئیس جمهور ما باشد. او یک سیاستمدار سنتی نیست. او فقط حرف نمی زند بلکه نتیجه کسب می کند».

ملانیا ترامپ از زمان آغاز دوران ریاست جمهوری همسرش حضور کمرنگی در عرصه سیاسی و رسانه ها داشت. به همین دلیل سخنرانی سه شنبه شب او مورد توجه زیادی قرار گرفت.

 اریک و تیفانی ترامپ، دو فرزند بزرگسال دونالد ترامپ از دیگر سخنرانان دومین روز گردهمایی جمهوریخواهان بودند. ملانیا ترامپ، سومین همسر رئیس جمهوری کنونی آمریکا است که 24 سال از او جوانتر است. این زوج در سال 2005 ازدواج کردند و یک پسر 14 ساله دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала