سازمان جهانی صحت: به "بی‌فایده بودن" واکسین ویروس کرونا باور نکنید

© Photo / RDIFسازمان جهانی صحت: به "بی‌فایده بودن" واکسین ویروس کرونا باور نکنید
سازمان جهانی صحت: به بی‌فایده بودن واکسین ویروس کرونا باور نکنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولین سازمان جهانی صحت می‌گویند که احتمال آلودگی تکراری به ویروس کرونا وجود دارد، اما به این معنی نیست که واکسین بی‌فایده است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا ون کرکخووه، رئيس تیم تخنیکی بخش بیماری‌های اضطراری سازمان جهانی صحت در جریان کنفرانس مطبوعاتی آنلاین گفت: "این آنچه را ما بخاطر واکسین می‌کنیم، تغییر نمی‌دهد. این مسئله دیگری است – مردم فکر می‌کنند به این معنی است که واکسین کار نمی‌کند. اما چنین نیست. ما به ساختن واکسین‌ها ادامه می‌دهیم، و ما پیشرفت باورنکردنی داریم... بلی، ممکن است ما موارد آلودگی تکراری را ببینیم، اما ما شیوه‌هایی داریم که می‌توانند از آلودگی افراد جلوگیری کنند".

بیانیه جدید سازمان جهانی صحت برای پوشیدن ماسک  - اسپوتنیک افغانستان
بیانیه جدید سازمان جهانی صحت برای پوشیدن ماسک

قبل از این سخنگوی سازمان جهانی صحت گفته بود که این سازمان موارد جدید آلودگی تکراری کووید ۱۹ را رد نمی‌کند، اما در حال حاضر این موارد بسیار کم اند. وی خاطر نشان ساخت که سازمان جهانی صحت امیدوار است واکسین‌ها کووید ۱۹ منجر به ایجاد سیستم ایمنی قوی‌تری نسبت به سیستم ایمنی طبیعی در برابر ویروس شود.

قابل ذکر است که تاتیانا گلیکووا، معاون نخست وزیر روسیه گفته است که ۲۷ کشور می‌خواهند واکسین ضد کرونا روسی را خریداری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала