شمار بیماران کرونایی شناسایی شده در امریکا از ۶ میلیون نفر گذشت

© REUTERS / Kate Munschشمار بیماران کرونایی شناسایی شده در امریکا از ۶ میلیون نفر گذشت
شمار بیماران کرونایی شناسایی شده در امریکا از ۶ میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بیست و چهار ساعت گذشته بیش از چهل و شش هزار بیمار کرونایی در امریکا شناسایی شده است. 
شناسایی بیش از ۵۱ هزار بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی بیش از ۵۱ هزار بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در امریکا درباره افزایش سریع شمار دچار شدگان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، شمار دچار شدن روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است. 

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از همه ایالت‌های امریکا به صورت مجموع، ۴۶,۲۸۶ مورد جدید دچار به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۱,۱۴۳ امریکایی بر اثر دچار شدن به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل دچار شدگان به ویروس کووید۱۹ در امریکا به ۶,۰۴۶,۶۳۴ نفر و شمار قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۸۴,۷۹۶ تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از امار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار دچار شدگان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های امریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

این در حالی است، که سازمان سی‌دی‌سی چندی پیش اعلام کرد نتایج آزمایش پادتن ویروس کرونا در حد فاصل اواخر ماه مارچ تا اوایل ماه می نشان می‌دهد، شمار دچار شدگان این ویروس در امریکا شاید ۱۰ برابر آمارهای رسمی باشد.

نمودار دچار شدگان و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که روز شنبه شمار کسانی که در جهان به این بیماری دچار شدند از  از ۲۴ میلیون و ششصد هزار نفر فراتر رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала