روسیه: اکنون انگلیس تلاش دارد واکسن ضد کرونای خود را ثبت کند

© AP Photo / Sakchai Lalitتلاش انگلیس برای ثبت واکسن ضد کرونا
تلاش انگلیس برای ثبت واکسن ضد  کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انگلیس به تعقیب روسیه از تسریع روند ثبت واکسن کرونای ساخت این کشور خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، انگلیس به تعقیب روسیه از ثبت واکسن کرونا در آینده نزدیک خبر داده است. این کشور اجازه هرگونه استفاده اضطراری از واکسن موثر COVID-19 را صادر کرد.

 در همین راستا، کیریل دیمتریف، رئیس مالی بنیاد دولتی سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه - RDIF در مورد اخبار مربوط به تسریع ثبت واکسن های ساخت چین و انگلیس اظهار نظر کرد.

ثبت واکسن Sinovac در چین برای مقابله با ویروس کرونا با روش تسریع شده برای استفاده اضطراری نشان می دهد که بسیاری از کشورها مسیر روسیه را در این راستا دنبال می کنند.

چین شروع به دفاع از پزشکان و معلمان خود به شیوه ای روسی کرده و واکسن های را برای گروه های شامل ریسک تهییه نموده است.

به گفته رئیس مالی بنیاد دولتی سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه، نیاز به مکانیسم های ثبت نام سریع داروهای بی خطر و مؤثر در برابر این بیماری همه گیر، به تدریج در غرب درک می شود.

 دیمیتریف گفت: امروز بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز در خصوص قصد این کشور در مورد اصلاح قوانین محلی صحبت کرد. اگرچه چند روز پیش رسانه ها و کارشناسان انگلیسی در مورد تصمیم وزارت بهداشت روسیه مبنی بر ثبت اولین واکسن روسی Sputnik- V به گونه بسیار منفی ابراز نظر نمودند.

 در حال حاضر بیش از 10 کشور متحد بنیاد سرمایه گذاری های مستقیم روسیه در حال مطالعه تجربه روسیه برای ثبت نام سریع داروها و واکسن های ضد ویروس با استفاده از ایمنی اثبات شده  بر اساس راه حل های اثبات شده، مانند آدنوویروسهای انسانی استفاده شده در واکسن Sputnik V روسیه هستند.

 وی گفت، ما از این تمایل شرکا استقبال می کنیم و آماده مشاوره با همه کشورهایی هستیم که در تلاشند از ساکنان خود محافظت کنند و هر چه سریعتر به رشد اقتصادی بازگردند. "

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала