ترامپ: آمریکایی‌ها می‌خواهند دخترم رئیس‌جمهور باشد و من حمایت می‌کنم

© REUTERS / CARLOS BARRIAترامپ: آمریکایی‌ها می‌خواهند دخترم رئیس‌جمهور باشد و من حمایت می‌کنم
ترامپ: آمریکایی‌ها می‌خواهند دخترم رئیس‌جمهور باشد و من حمایت می‌کنم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود از بعد از نشست ملی حزب جمهوریخواه گفت مردم آمریکا خواهان ریاست جمهوری ایوانکا ترامپ هستند، نه کامالا هریس.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "ایسنا" دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده  در اولین سخنرانی عمومی خود از بعد از خاتمه کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه بار دیگر گفت: "اگر جو بایدن به ریاست جمهوری انتخاب شود چین صاحب کشور ما می‌شود."

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه صحبت‌هایش علیه رقیب انتخاباتی دموکراتش، جو بایدن، خطاب به شرکت کنندگان در تجمع انتخاباتی‌اش عنوان کرد، نمی‌خواهد انتخابات را به "فرد آی.کیو پایینی مانند جوی خواب آلود" ببازد.

دونالد ترامپ: بایدن پیش از مناظره باید تست موادمخدر بدهد  - اسپوتنیک افغانستان
دونالد ترامپ: بایدن پیش از مناظره باید تست موادمخدر بدهد

او در ادامه این سخنرانی خاطرنشان کرد: دستور کار جو بایدن در چین ساخته شده است اما دستور کار من در آمریکا ساخته شده است. ما نهایتا آمریکا را اول قرار می‌دهیم.

ترامپ در ادامه اظهاراتش بایدن را "فردی مخالف با نفت، گاز و خدا" خواند.

او به انتقاد از سناتور کامالا هریس، نامزد معاونت بایدن نیز پرداخته و عنوان کرد، اگر کسی به دنبال نفوذ و از بین بردن آمریکا از داخل است "لازم است چشم به بایدن-هریس داشته باشد. به این زن نگاه کنید. آیا او زیبا نیست. واقعا چقدر زیباست.

ترامپ به عملکرد هریس در زمان انتخابات مقدماتی حزب دموکرات پرداخته و مدعی شد او در زمان این رقابت "وحشتناک بود".

رئیس جمهور آمریکا گفت او از دیدن یک رئیس جمهور زن در آمریکا حمایت می‌کند، اما بلافاصله افزود این شخص نباید "کامالا هریس"، معاون نامزد ریاست جمهوری دموکرات باشد.

رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: همه فریاد می‌زنند ما ایوانکا  را می‌خواهیم و من آنها را سرزنش نمی‌کنم.

هریس، اولین زن رنگین‌پوستی است که نامزد  انتخاباتی ریاست جمهوری حزب اکثریت شده است.

ترامپ از اوایل معرفی کامالا هریس به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری از سوی حزب دموکرات ، بار ها به او حمله کرده است. او مرتباً هریس را با لفظ "زننده" به تمسخر گرفته است.

هریس هم در برابر این حملات ترامپ خاموش نبوده در آخرین اظهارات خود به ترامپ به خاطر نحوه رسیدگی‌اش به بیماری همه‌گیر کرونا حمله کرد و گفت او در انجام وظیفه ساده امن نگه داشتن آمریکا، ناکام بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала