ترامپ به تلاش برای پنهان کردن کمک پوتین متهم شد

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ به تلاش برای پنهان کردن کمک پوتین متهم شد
ترامپ به تلاش برای پنهان کردن کمک پوتین متهم شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا می‌گوید که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی امریکا در تلاش برای پنهان کردن اطلاعات مربوط به روابط خود با روسیه، نشست‌های اطلاعاتی کنگره را لغو کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست‌ جمهوری 2020 امریکا می‌گوید که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی امریکا امیدوار است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به وی کمک کند تا برای یک دوره دیگر انتخاب شود. او مطمین است که پوتین شکست‌های وحشتناک ترامپ را برای مدیریت امریکا از بحران‌های متعدد پنهان خواهد کرد.

ترامپ اعضای کنگره را به افشای اطلاعات محرمانه متهم کرد  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ اعضای کنگره را به افشای اطلاعات محرمانه متهم کرد

این دموکرات همچنان تاکید کرد که ترامپ نمی‌خواهد مردم امریکا از اقدامات پوتین برای انتخاب مجدد رئیس‌ دولت فعلی مطلع شوند. او افزود: سیاست‌های ترامپ یک هدیه‌ای بزرگ برای کاخ کرملین است.

بایدن خاطر نشان کرد که چین به پیشنهاد رئیس‌جمهور اکنون در حال تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست‌ جمهوری امریکا است.

ترامپ تصمیم توقف گزارش به کنگره در مورد امنیت انتخابات توسط رئیس‌ اطلاعات ملی امریکا را افشا نمودن اطلاعات مخفی پس از نشست‌‌ها توسط برخی از اعضای کنگره عنوان کرده است.

پیش از این، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا و آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس گفته بودند که روسیه به‌طور فعال در انتخابات ریاست جمهوری امریکا دخالت می‌کند. طبق گفتۀ آنها، دولت امریکا و شخصاً ترامپ عمداً تصور غلطی در مورد برابر منابع چند کشور در انتخابات و سیاست های امریکا ایجاد می‌کنند. در عین حال، دموکرات‌ها اطمینان دارند که فقط روسیه در این روند دخالت فعال دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала