افشای محل اقامت رئیس جمهور بلاروس در زمان اعتراضات + عکس

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر افشای محل اقامت رئیس جمهور بلاروس در زمان اعترضات + عکس
افشای محل اقامت رئیس جمهور بلاروس در زمان اعترضات + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانال تگرامی نزدیک به سرویس مطبوعاتی دولت بلاروس می گوید که رئیس جمهور این کشور در زمان اعتراضات روز یک‌شنبه در اقامت‌گاه‌اش در "رزیدانس" بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلگرامی "پول پی‌رووه" نزدیک به سرویس ریاست جمهوری بلاروس اعلام کرد، که الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس، در زمان تظاهرات روز یک‌شنبه در محل اقامت خود در "رزیدانس" بود.

این کانال تگرامی در مورد عکس اسلحه به دست لوکاشنکو در نزدیکی درب ورودی کاخ استقلال (رزیدانس) اظهار داشت، که این عکس حدود 16 بجه گرفته شده است که تظاهرات کنندگان به سمت خیابان محل استقرار رئیس جمهوری بلاروس  در مینسک حرکت کرده بودند.

تظاهرات کنندگان روز یک‌شنبه، مانند هفته گذشته در نزدیکی محل اقامت رئیس جمهور بلاروس در جاده "پوبیدیتلی" دست به اعتراض زدند. در اینجا آنان با مقاومت نیروهای داخلی  و نیروهای ویژه پولیس فدرال "اومون" روبرو شدند. همچنان این جاده توسط موترهای سنگین زرهی نیروهای دولتی بلاروس مسدود شده بود.

اعتراضات در بلاروس از روز نهم آگوست پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور آغاز شد. کمیسیون مرکزی انتخابات بلاروس، الكساندر لوكاشنكو را به عنوان پیروز انتخابات معرفی و میزان آرای او را بیش از هشتاد درصد اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала