پوتین: روسیه ثابت کرد که تنها یک کشور «پمپ بنزین» نیست

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه ثابت کرد که تنها یک کشور «پمپ بنزین» نیست
پوتین: روسیه ثابت کرد که تنها یک کشور «پمپ بنزین» نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که پاسخ روسیه چالش های همه گیر ثابت کرد که این کشور تنها کشور «پمپ بنزین» نیست. 
 پوتین: رهبران جهان چه وظایف دارند - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: رهبران جهان چه وظایف دارند؟

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: پاسخ روسیه به چالش های بیماری همه گیر ثابت کرده است، که «یک کشور پمپ بنزین» نیست. همانطور که برخی ها تلاش دارند روسیه را این گونه معرفی کنند.

وی از طریق کنفرانس ویدیویی با حضور در نشست درس آزاد همه روسی توجهات را به این نکته جلب کرد، که «به طور کلی در سراسر کشور و در مکتب ها تا حد زیادی، چه در آموزش عالی و چه در مکتب های متوسطه» موفق شدیم که یادگیری از راه دور را سازماندهی کنیم.

پوتین افزود: این نشان می دهد که به طور کلی و در سراسر کشور آمادگی وجود داشت تا این روند را کمی بیشتر زیر فشار قرار دهیم و برای آن چالش ها آماده باشیم. در نتیجه همه گیری ناگهانی کرونا، از نظر فن آوری ما آماده بودیم، از نظر آموزش موفق شدیم. این بدان معنی است که ما هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم، این می گوید، که ما نه تنها یک «کشور پمپ بنزین»، همانظور که برخی سعی می کنند ما را تصور کنند نیستیم، بلکه کشوری هستیم که توانایی های فن آوری جدید قوی داریم و توانایی آن را داریم تا به سرعت آن را توسعه دهیم و با چالش های امروز سازگار باشیم.

یادآوری می کنیم، که درس آزاد همه روسی امسال به هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی اختصاص دارد و با شعار "یادمان باشد باید بدانیم" برگزار می شود

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала